Gears of War 3-spoilers kan få dig avstängd

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Ducci:

haha tycker det låter som tomt prat får se om de kan backa upp vad de säger, tror inte ett ord på att de tänker limitera sin kund krets ytterligare genom att förbjuda de som är så stora fans av spelet att de inte kan hålla sig.

Jag är ett stort fan av pengar, men jag håller mig till löningen istället för att bryta mot lagen. Att inte kunna hålla sig är lite konstigt, de lär ju inte få spelet tidigare för att de läcker info. Är det så det är ändå, då passar det utmärkt med en ban.

Visst du är ett stort fan av pengar?
Vänta du på löning?

Förstår inte riktigt vad du försöker få sakt, men jag har ett par strumpor där det står
I LOVE MONEY

Haha vafan Ducci, ska jag vara helt ärligt så förstår jag inte riktigt vad DU försöker få "sakt" (du vet väl att man stavar det "sagt" eller? )

Medlem

Vet inte riktigt hur det ska gå till i sverige.

Person A köper spel av försäljare B (kontrakt mellan A och B)

Sedan kommer företag C in och låser ute A.

Har då A rätt att gå till B och reklamera produkten? A kan då inte använda produkten enligt kontraktet mellan A och B.

Hur kraftfull är EULA'n i sverige med vårat skydd för konsumenter?

dmn
Medlem
Skrivet av Nasder:

Vet inte riktigt hur det ska gå till i sverige.

Person A köper spel av försäljare B (kontrakt mellan A och B)

Sedan kommer företag C in och låser ute A.

Har då A rätt att gå till B och reklamera produkten? A kan då inte använda produkten enligt kontraktet mellan A och B.

Hur kraftfull är EULA'n i sverige med vårat skydd för konsumenter?

Det är ingen skillnad mot om A skulle bli bannad från C's spel på grund av fusk. Har inget med kontraktet mellan A och B att göra. C bestämmer reglerna på sina servrar.

Medlem
Skrivet av alftagrabben:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Ducci:

haha tycker det låter som tomt prat får se om de kan backa upp vad de säger, tror inte ett ord på att de tänker limitera sin kund krets ytterligare genom att förbjuda de som är så stora fans av spelet att de inte kan hålla sig.

Jag är ett stort fan av pengar, men jag håller mig till löningen istället för att bryta mot lagen. Att inte kunna hålla sig är lite konstigt, de lär ju inte få spelet tidigare för att de läcker info. Är det så det är ändå, då passar det utmärkt med en ban.

Visst du är ett stort fan av pengar?
Vänta du på löning?

Förstår inte riktigt vad du försöker få sakt, men jag har ett par strumpor där det står
I LOVE MONEY

Haha vafan Ducci, ska jag vara helt ärligt så förstår jag inte riktigt vad DU försöker få "sakt" (du vet väl att man stavar det "sagt" eller? )

Förlåt fröken men det var så länge sen jag gick i skolan sist, att jag glömt bort hur viktigt det är med rättstavning

12
Skriv svar