Ang infon från gamescom

Medlem
Ang infon från gamescom

Hjälp mig reda ut min förvirring angående nyhetsflödet från Gamescom.
Enligt deras officiella hemsida öppnar mässan idag den 17e och för allmänheten den 18e.
Hur hänger detta ihop?
Är det nån inofficiell pressevent före eller?

Medlem

Det brukar vara massa pressevents innan ja.
Är samma sak med E3, massa olika företag håller sina keynotes innan själva mässan börjar.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:

Det brukar vara massa pressevents innan ja.
Är samma sak med E3, massa olika företag håller sina keynotes innan själva mässan börjar.

Det skulle man ju kunna tro, men faktum är att vi bara hittar på de saker vi tror ska hända dagen innan mässan slår upp portarna. Sen blir vi alltid lika förvånade varje år, när allt visar sig stämma.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Zymac:

Det brukar vara massa pressevents innan ja.
Är samma sak med E3, massa olika företag håller sina keynotes innan själva mässan börjar.

Det skulle man ju kunna tro, men faktum är att vi bara hittar på de saker vi tror ska hända dagen innan mässan slår upp portarna. Sen blir vi alltid lika förvånade varje år, när allt visar sig stämma.

Man får inte trolla på internet har min mamma sagt

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Zymac:

Det brukar vara massa pressevents innan ja.
Är samma sak med E3, massa olika företag håller sina keynotes innan själva mässan börjar.

Det skulle man ju kunna tro, men faktum är att vi bara hittar på de saker vi tror ska hända dagen innan mässan slår upp portarna. Sen blir vi alltid lika förvånade varje år, när allt visar sig stämma.

Perfekta pranken ju, man skapar lite fejkade bilder till något kalasspel och sen så visar man foton från gamescon (fast de är tagna i lokal i stockholm) som eutentisering sen kommer ni ha världens press efter er och kräver att få veta vart på gamescon ni hittade spelet för de själva kan inte hitta det

1
Skriv svar