Uppföljare till Nexus: The Jupiter Incident utannonserad

Robot
Uppföljare till Nexus: The Jupiter Incident utannonserad

Den förbisedda gamla rymd-RTS-pärlan Nexus: The Jupiter Incident följs äntligen upp.

#most-wanted-entertainment, #nexus-2, #nexus-the-jupiter-incident


Medlem
Uppföljare till Nexus: The Jupiter Incident utannonserad

WHAT! Detta är ju bara för bra för att vara sant!!

Medlem

Helt sjukt bra. Kul o se någon vågar satsa på lite old school titlar och inte bara mainstream tjaffs.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Förbannat bra. Får de det minst lika bra som den förra Nexus 2-teasern kan det inte bli annat än fantastiskt.

http://www.youtube.com/watch?v=BhZQEvg1V0Y <-- för de som inte sett den 6 år gamla konceptfilmen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sweet Jebus! Jag har ju suttit och försökt få igång det den senaste veckan för en andra playthrough (kraschar alltid på tredje uppdraget numera) så kommer denna nyhet!

Hoppas att det är mer öppet än föregångaren bara. En blandning mellan Imperium Galactica 2 och Nexus vore inte så fel.

Medlem
Medlem

HAHAHA UNDERBART!!!!

Medlem

det är inte första april så inget aprilskämt, så FY FAN VAD NICE. det spelet är gudomligt

Medlem

YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

oh hell yeah !

Tydligen hörs skrik i rymden, tackar för det här!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oooh sweet!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hmm....hur har jag lyckats undgå Nexus? Kollade lite på youtube, verkar ju grymt bra! Och det kom 2002 o_O snyggare än många spel som släpps idag. Blir till att tanka från Steam

Medlem

Finns ett Nexus 2 projekt på GamesPlant (en site som är lik kickstarter men för spel verkar det som). http://www.games-plant.com/nexus2/

Medlem

omg gief nao! Nexus var ett av de spel jag gillat mest under 2000-talet

1
Skriv svar