Football Manager 2012 utannonserat

Robot
Football Manager 2012 utannonserat

Sports Interactive chockar med att utlova "stora förbättringar".

#football-manager-2012, #sega, #sports-interactive


Medlem
Football Manager 2012 utannonserat

Heh. De gör om mediesystemet varje år. Men FM-serien är ju inkrementalismens mästare.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem
Skrivet av Saarbrücken:

Heh. De gör om mediesystemet varje år. Men FM-serien är ju inkrementalismens mästare.

Njae, förra året så gjorde de inte om det något alls. Utan de lade enbart till massor utav fler formuleringar och frågor, så att man ej skulle uppleva samma frågor hela tiden som det var året innan.

Men visst känns det som att en av förbättringarna i 2-3 år nu varit just media-biten. Men det är väl fortfarande något som kunnat bli bättre, och som jag tror kommer fortsättas göras bättre eller göras om i många år till kanske tills den dag vi verkligen känner som om vi visuellt sitter på en presskonferens?

Ser som vanligt mycket fram emot nästa FM Blev lite sugen att spela lite FM11 nu bara för det.

What!? Det var lite oväntat, så tidigt efter 2011


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Scream112:

Jag har följt CM/FM i snart 15 år. Varje års lista på förbättringar har alltid inkluderat mediesystemet och jag vill hävda att de ändå aldrig riktigt lyckats leva upp till förväntningarna.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem
Skrivet av Saarbrücken:

Scream112:

Jag har följt CM/FM i snart 15 år. Varje års lista på förbättringar har alltid inkluderat mediesystemet och jag vill hävda att de ändå aldrig riktigt lyckats leva upp till förväntningarna.

jo, han säger väl inget annat heller?det scream112 menar är att dom inte gjort om mediasystemet utan bara gjort förbättringar sista tiden,..
men du verkar inte riktigt kunna bestämma dig för vad dom gjort, först säger du att dom gjort om det varje år, vilket dom inte gjort... sen när ngn påpekar att dom endast gjort förbättringar, tex lagt till saker i mediasystemet, då säger du att du följt spelet i 15 år och att dom oxå förbättrat mediasystemet varje år,,.. hur ska du ha det
????

Medlem

roftg:

Min poäng är att de (Sports Interactive) slår sig för bröstet angående mediasystemet och att "nu har vi minsann fått rätt på det". Men det är ungefär lika kass alltid.

Sen är det skit samma om man säger att man "gjort om" eller "förbättrat". Semantik du vet.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem

det är verkligen inte skitsamma,, det är lika stor skillnad på "gjort om" och "förbättrat" som det är på "ja" och "nej"

semantik,, lol vet du vad du pratar om igentligen,

Skribent

Lite tunn artikel, iofs förståeligt ingen stor nyhet egentligen bara de mest inbitna som vill läsa mer antar jag
Jag slänger ur mig lite länkar för den intresserade.
FM Sweden
Nya matchmotorn in action
Nya layouten

Fanns även lite screenshots på FM-swedens sida.

Medlem

"Fan vad de mjölkar FM-serien då, nya spel varje år med bara några få uppdateringar." FM är kvalité, det vet man.

Medlem

roftg:

Ja, jag vet vad semantik betyder. Vet du hur man stavar till egentligen?

Att jag bara orkar.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem

jo jag förstår inte det heller

1
Skriv svar