GC: Läckert fighting-gameplay från Soulcalibur V

Robot
GC: Läckert fighting-gameplay från Soulcalibur V

Gamescom-trailern bjuder på slagsmål av ädlaste sort när Soulcalibur-universumets kämpar brakar samman ännu en gång.

#soulcalibur-v, #namco-bandai


Medlem
GC: Läckert fighting-gameplay från Soulcalibur V

Hoppas det släpps till PC med, då ska det liras järneeet.


signatur

iObject!

Medlem

Nu är inte jag så insatt, men tyckte att det som visades vid 1:12 liknade saken man hade i Chaos Legion (För er som vet vad det är)... Anyone else?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Polyboobs in action.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

I will show you...the price of POOR VOICE ACTING!

Medlem

Av det lilla man fick se så ser det inte mycket bättre ut än det suveräna SC på Dreamcast.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem

Jag som inte trodde att någon gengre kunde bli så full som moderna skjutare. Det här blir säkert bra men hur många fighter-spel finns det nu egentligen? Vanvettigt många.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag som inte trodde att någon gengre kunde bli så full som moderna skjutare. Det här blir säkert bra men hur många fighter-spel finns det nu egentligen? Vanvettigt många.

Jag tycker dock att SC hör till ett av de bättre fightingspelen!

Medlem
Skrivet av Tassel:

Av det lilla man fick se så ser det inte mycket bättre ut än det suveräna SC på Dreamcast.

Soul Calibur till DreamCast står fortfarande ut i särställning för mig när det gäller fightingspel.

Medlem

SC5 ska utspelas 12-14 år efter SC4 och dom flesta karaktärerna ser inte ut att åldrats en dag?

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

SC5 ska utspelas 12-14 år efter SC4 och dom flesta karaktärerna ser inte ut att åldrats en dag?

Det s.k. Heihachi-syndromet.

1
Skriv svar