Gissa vad jag ska spela

Skägg.
10 Chambers
Gissa vad jag ska spela

[ia=29010; large]

#blogg


signatur
Gissa vad jag ska spela

Säkert något obskyrt hypat från Japan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gluttar man på stora skylten bakom så gissar jag på Cattlefield 3, sköta kor ftw


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Redaktör
Ponny

Det hittills okända... BATTLEFIELD 3DS!? Dice överger pc:n och satsar helhjärtat på 3DS.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kul att de fortsätter linjen med hippa Kinect-tillbehör. Vet inte hur jag ska få plats med ett uppblåsbart jetplan i min etta, men vad gör man inte för inlevelsen?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Gluttar man på stora skylten bakom så gissar jag på Cattlefield 3, sköta kor ftw

Valla kor med jetplan låter som en utmaning i alla fall.

Ehhh, vet inte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det hittills okända... BATTLEFIELD 3DS!? Dice överger pc:n och satsar helhjärtat på 3DS.

Inte helt omöjligt med tanke på att EA läckt att en "mobil version" av BF3 kommer släppas med namnet Battlefield 3:Aftershock

Källa: EA press release 15:e Aug

Medlem

En JAS-simulator som EA utvecklar, och DICE ger ut som förlag? :crazy:

Medlem

Tycker mig kunna tyda nätet på ett pingisbord ur reflektionerna från den flygande farkosten där.. så kan det vara pingis som är rätt svar?

Medlem

J-O Waldner Ultimate Showdown!

Medlem

Avis! Dela med dig av dina intryck senare


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skägg.
10 Chambers

Hann tyvärr inte med någon 64-playersbattalj, sjuka långa köer även med VIP-bricka.


signatur
1
Skriv svar