War of the Roses

Robot
Medlem
War of the Roses

låter klart intressant, blir att hålla ett öga på

Medlem

Känns intressant fast lite mer info skulle inte ha skadat. Just nu för det tankarna till ett verkligare Kindom Under Fire: The Crusaders? förmodligen är jag som vanligt ute och cyklar

Medlem
Medlem
Skrivet av kivi:

Meh only pc.

Precis som det ska vara!

Medlem

Ser verkligen intressant ut! Och jag gillar FatShark! Tror detta kan bli riktigt bra.


signatur

Have a good time!

Medlem

Wow ser sjukt intressant ut ju!


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Saknar verkligen den här typen av spel utan magi och skit. Mycket intressant.

Medlem

Detta låter väldigt intressant, medeltid utan fantasy är ju toppen! Jag hoppas att detta lyckas bli lika bra som mount & blade eller kanske tillochmed bättre.

Medlem

Efter Lead and Gold ska det mycket till innan jag köper ett fatshark spel. Nog mitt sämsta spelköp någonsin, blev inte ens en timme totalt innan det fick smaka på uninstall knappen

Ser ju bra ut!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Yes! PC exklusivt spel, mer sånt i framtiden och mindre konsol! Som föregående personer har kommenterat så är det trevligt att detta spel inte omfattar det slutkörda fantasy elementet.

Medlem
Skrivet av Cane:

Efter Lead and Gold ska det mycket till innan jag köper ett fatshark spel. Nog mitt sämsta spelköp någonsin, blev inte ens en timme totalt innan det fick smaka på uninstall knappen

Tycker precis som du gör när det kommer till lead and gold, ett riktigt skitspel. Men om de ser till så att man spelar i första person och har ett bra system för rankning och upplåsbara saker så kan det här bli bra, och lägger en riktigt härlig känsla av tyngd på vapen och rustningar!

Det var inget fel på grafik och hur bra optimerat Lead and Gold var men resten var riktigt uselt.


signatur

cags

"Lead And Gold" - var kul med sin undermåliga grafik, men det var inte de som spelade spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Buggade upp sig rejält nu, sry för de dubbla inläggen. Kan inte ens ta bort det andra...


signatur

cags

Medlem

Sluta. Lead and Gold är jättebra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Fan jag tyckte riktigt bra om lead and gold (förutom lite problem med att ansluta till servrar med jämna mellanrum). Vad är det som folk inte gillar med det?

Medlem
Skrivet av Roudolf:

Fan jag tyckte riktigt bra om lead and gold (förutom lite problem med att ansluta till servrar med jämna mellanrum). Vad är det som folk inte gillar med det?

Spelet är inte dåligt när det gäller det visuella men det saknar innehåll och får mig inte att vilja fortsätta spela det. Finns ingenting i spelet som till exempel att man rankar upp etc. Sen så tröttnar man bara på det allmänt efter 1 min. Finns många andra spel som inte heller har rankning men de har fortfarande det "där" som jag inte vet vad det är men det bara finns där, allt hänger ihop. Det kan jag inte säga om Lead and Gold.

Men War of the Roses ser riktigt intressant ut, saknar medeltida action spel. MEN FÖR GUDS SKULL ÄNDRA NAMNET! Kriget om rosorna??! låter det bra?!


signatur

cags

Skrivet av cags91:
Skrivet av Roudolf:

Fan jag tyckte riktigt bra om lead and gold (förutom lite problem med att ansluta till servrar med jämna mellanrum). Vad är det som folk inte gillar med det?

Spelet är inte dåligt när det gäller det visuella men det saknar innehåll och får mig inte att vilja fortsätta spela det. Finns ingenting i spelet som till exempel att man rankar upp etc. Sen så tröttnar man bara på det allmänt efter 1 min. Finns många andra spel som inte heller har rankning men de har fortfarande det "där" som jag inte vet vad det är men det bara finns där, allt hänger ihop. Det kan jag inte säga om Lead and Gold.

Men War of the Roses ser riktigt intressant ut, saknar medeltida action spel. MEN FÖR GUDS SKULL ÄNDRA NAMNET! Kriget om rosorna??! låter det bra?!

Det verkar som om du måste vara vaken på historielektionerna

http://en.wikipedia.org/wiki/Wars_of_the_Roses

Nu vet jag inte om det är exakt detta som man syftar till i spelet, men det är en mycket viktigt schism i Englands historia som tillhör allmänbildningen.

Ps. no pun intended...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mount and Blade med hetare grafik? Jag är helt klart såld i så fall!

Medlem

Hoppas att man slipper massa fyrverkerier när man hugger bara.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av cags91:
Skrivet av Roudolf:

Fan jag tyckte riktigt bra om lead and gold (förutom lite problem med att ansluta till servrar med jämna mellanrum). Vad är det som folk inte gillar med det?

Spelet är inte dåligt när det gäller det visuella men det saknar innehåll och får mig inte att vilja fortsätta spela det. Finns ingenting i spelet som till exempel att man rankar upp etc. Sen så tröttnar man bara på det allmänt efter 1 min. Finns många andra spel som inte heller har rankning men de har fortfarande det "där" som jag inte vet vad det är men det bara finns där, allt hänger ihop. Det kan jag inte säga om Lead and Gold.

Men War of the Roses ser riktigt intressant ut, saknar medeltida action spel. MEN FÖR GUDS SKULL ÄNDRA NAMNET! Kriget om rosorna??! låter det bra?!

Det verkar som om du måste vara vaken på historielektionerna

http://en.wikipedia.org/wiki/Wars_of_the_Roses

Nu vet jag inte om det är exakt detta som man syftar till i spelet, men det är en mycket viktigt schism i Englands historia som tillhör allmänbildningen.

Ps. no pun intended...

Hahahaha XD det där kände jag inte till faktiskt, då är det en väldigt relevant titel men tycker fortfarande att ett medeltida spel inte ska låta som en blomaffärs simulator! XD Älskar historia och har koll på en del men det där har jag missat, thx for the info!


signatur

cags

Medlem

Älskade Lead and Gold.. och det hade varit skitfräckt att spela första eller tredjeperson i ett riddarspel till konsol.. men icke. PC.. suck!


signatur

"High life on low budget"

Jag kan hålla med dig, det är ingen sexig titel, det borde ha varit något i stil med "Blod Of The Roses" istället, eller "The Very Large Swords of England", eller "Who Stole My Horse"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Eller kanske "Dude where's my horse?" XD


signatur

cags

Medlem

War of the roses syftar på innbördeskriget i England under 1400 talet som kallas för just detta. Titeln passar nog på det de vill säga men kan så klart vara ett kodnamn.

Medlem

skön grafik iaf medeltid är ju alltid kul tycker jag!

Medlem

Nu fick jag Defender of the Crown - vibbar! Även om det ligger senare i tiden och antagligen är ett spel av helt annan typ. Taskigt att ingen följde efter honom när han stormade fienden i slutet av filmen btw


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Nu fick jag Defender of the Crown - vibbar! Även om det ligger senare i tiden och antagligen är ett spel av helt annan typ. Taskigt att ingen följde efter honom när han stormade fienden i slutet av filmen btw

Hehe jag tyckte också det - såg faktiskt lite pinsamt ut när han skuttade iväg med sin häst som en tonårs flicka som är ute med sin häst för första gången


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Detta ser ut att kunna bli kul

12
Skriv svar