Skyrim skippar Games for Windows Live

Robot
Skyrim skippar Games for Windows Live

Glada besked för de som eventuellt har invändningar mot Microsofts extraprogram.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks, #microsoft


Medlem
Skyrim skippar Games for Windows Live

Awww jag som vill ha achievements!!!!!!

Not.

Bra nyhet!

Medlem

Nåja, de dåliga nyheterna är att man går misste om achievements som är roliga att plocka. De bra nyheterna är att man nu är fri att göra vad man vill

Jäkla Skyrim, helt enkelt för episkt för att bojkotta efter Bethesda-Mojang skandalen


signatur

Game long and prosper

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAA!

Inaktiv
Medlem

Men stöd för kontroll blir väll kvar va?

Medlem

Bra! nu är jag ett steg närmare att förboka detta med.

Medlem

Bra nyhet men GFWL har blivit flera snäpp bättre på senare tiden, nog för att det fortfarande fungerar dåligt och är helt onödigt men det går i alla fall åt rätt håll.

Medlem

Jag måste säga att jag föredrar Live achiecements framför att inte ha dem, men nu blir det väl lite lättare för dom som vill tanka spelet olagligt iaf ^^

Medlem

Gott att slippa skiten.

Medlem

Fick nästan panik när jag såg rubriken och tänkte "nu har de väl gått över till Origin de också". Och det hade varit som att välja mellan pest eller kolera... och jag hade nog fan valt GfWL då. Jäkla tur att så inte blev fallet och Bethesda gjort ett bra val här.

Medlem

MS får fixa sin tjänst innan de ska lansera den på global nivå, Live är bra men GFWL är det inte.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAA! Detta var bästa nyheten om skyrim sen teasern släpptes!

Medlem

Man kan ju gissa att det troligen kommer ha achievements på steam.


signatur

Xd

Medlem
Citat:

Glada besked för de som eventuellt har invändningar mot Microsofts extraprogram.

Alltså alla med en dator.

Medlem

Pure Awsm :,)


signatur

Rwa?

Medlem

Skönaste nyheten för PC-spelare idag kan jag tänka mig, skönt att höra.

Medlem
Inaktiv

Fabulous - nej till DRM-djävulen!

Medlem

Woohoo! Tja, inte för att det gör mig något egentligen - men bra ändå!

Medlem

BATTLEFIELD 3 & SKYRIM <3<<3<333333

Medlem

Jag känner att den här nyheten varken gör till eller från för mig. Klart att det hade varit trevligt med achievements till mitt Live-konto, men det är inget som påverkar spelet. Jag har aldrig haft några problem med buggar eller dess DRM i alla fall. Alla spel jag äger som har Live-plattformen på PC funkar smidigt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem

Skönt!

Jag försökte logga in på den där tjänsten i en halvtimme igår för att testa Age of Empires Online men kom till slut fram till att det nog inte var värt besväret.

Medlem

Så ska det se ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Om Live inte hade varit så förbannat segt och kanske tom haft en vänner lista istället för detta idiotiska meddelande system så hade man kunnat leva med det, nu tar allting alldeles för lång tid. Vi som lirat GTA IV är ju sjukt irriterade på Live grejen. Glöm multiplayer om du inte kan logga in på tre olika portaler samtidigt...WTF? Visst det sistnämnda är ju Rockstars fel men livehelvetet hjälper inte till

Medlem

Hatar Live, goda nyheter med hänsyn till det

Medlem
Skrivet av Caesar:

Skönt!

Jag försökte logga in på den där tjänsten i en halvtimme igår för att testa Age of Empires Online men kom till slut fram till att det nog inte var värt besväret.

Fick du inte igång AOFO? Jag fattar inte skiten när de frågar efter produkt-key, för på deras hemsida står det att spelet är gratis att lira??????!!!

Medlem

FYFAN VA RÄTT!

12
Skriv svar