GC: Pampig film från Dark Souls

Robot
GC: Pampig film från Dark Souls

Det fullkomligt kryllar av monster i Gamescom-trailern från Dark Souls och – för att nämna det självklara – spelet ser svårt ut.

#dark-souls, #demons-souls


Medlem
GC: Pampig film från Dark Souls

AH!!!!!!!!!!!HHH!!!!!!!!!!!!!11!!!11!!11!!!!!!!!!!11 :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:
Hoppas verkligen det blir mycket svårare en DS, som var lite för enkelt IMO.
kmr nörda detta i 20 dagar straight tills BF3 kmr


signatur

Rwa?

Medlem

Kommer köpa detta eventuellt, fast kommer inte vara hemma vid release, och när jag väl kommer hem är BF3 ute, och strax intill det, Skyrim. Tills dess jag vill köpa Dark Souls kommer det ha sjunkit i pris. Men ha det vill jag, verkligen!

Medlem

Längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. :D:D

Medlem

Bossarna ser verkligen galna ut, att folk kommer våga ge sig på det här


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir awesome.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Asså det e ju knappt så man vågar spela. Mitt 360 måste ju vara funktionellt när skyrim kommer!

Medlem

alltså seriöst, bossen vid 0:18 intresserar mig något så enormt. vad fan är det för sak? ser ut som en drake med för många ben samt öppen mage med tänder. har bara en sak att säga till det; FUCKING JÄVLA AWESOME!

jag längtar så fruktansvärt mycket till detta spel kommer ut. tycker det borde startas en tråd så alla FZ:are kan lira med varandra när spelet släpps.

Skrivet av Peppeoll:

jag längtar så fruktansvärt mycket till detta spel kommer ut. tycker det borde startas en tråd så alla FZ:are kan lira med varandra när spelet släpps.

Har dom sagt nåt om cooperative är likadant som i demon souls? Dvs, man måste spela dubbelt flera gubbar och stå leka med summoning stones för att joina varandras spel och kunna spela från början till slut? Tyckte det var den enda riktigt stora nackdelen med DS, var gormigt spela med polare från start till slut.

Dom får gärna göra monstrena trippelt så svåra per spelare som joinar, bara man kan spela från början till slut tillsammans. PvP elementet hoppas jag är likadant dock, så jävlar kul bli påtvingad PvP trots jag gärna sluppit det. Men det är sånt härligt hjärtklapp när någon invaderar i precis fel ögonblick

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:
Skrivet av Peppeoll:

jag längtar så fruktansvärt mycket till detta spel kommer ut. tycker det borde startas en tråd så alla FZ:are kan lira med varandra när spelet släpps.

Har dom sagt nåt om cooperative är likadant som i demon souls? Dvs, man måste spela dubbelt flera gubbar och stå leka med summoning stones för att joina varandras spel och kunna spela från början till slut? Tyckte det var den enda riktigt stora nackdelen med DS, var gormigt spela med polare från start till slut.

Dom får gärna göra monstrena trippelt så svåra per spelare som joinar, bara man kan spela från början till slut tillsammans. PvP elementet hoppas jag är likadant dock, så jävlar kul bli påtvingad PvP trots jag gärna sluppit det. Men det är sånt härligt hjärtklapp när någon invaderar i precis fel ögonblick

det har inte sagts något nej. tyvärr. jag tror det kommer vara det gamla vanliga sättet, dvs man måste leta reda på ett speciellt ställe och placera stenen där för att sedan få en polare att joina. lite drygt men det funkar ju. samtidigt så ger ju det spelet lite charm

jag vart invaderad några gånger och började typ gråta varje gång. tyvärr så var alla gubbar lite högre level än mig, samt att de hade bättre vapen och spells så jag dog varje gång. sen kan jag ju såklart skylla på lagget lite. men va fan, kul var det!

Medlem
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av TotalCraptastic:
Skrivet av Peppeoll:

jag längtar så fruktansvärt mycket till detta spel kommer ut. tycker det borde startas en tråd så alla FZ:are kan lira med varandra när spelet släpps.

Har dom sagt nåt om cooperative är likadant som i demon souls? Dvs, man måste spela dubbelt flera gubbar och stå leka med summoning stones för att joina varandras spel och kunna spela från början till slut? Tyckte det var den enda riktigt stora nackdelen med DS, var gormigt spela med polare från start till slut.

Dom får gärna göra monstrena trippelt så svåra per spelare som joinar, bara man kan spela från början till slut tillsammans. PvP elementet hoppas jag är likadant dock, så jävlar kul bli påtvingad PvP trots jag gärna sluppit det. Men det är sånt härligt hjärtklapp när någon invaderar i precis fel ögonblick

det har inte sagts något nej. tyvärr. jag tror det kommer vara det gamla vanliga sättet, dvs man måste leta reda på ett speciellt ställe och placera stenen där för att sedan få en polare att joina. lite drygt men det funkar ju. samtidigt så ger ju det spelet lite charm

jag vart invaderad några gånger och började typ gråta varje gång. tyvärr så var alla gubbar lite högre level än mig, samt att de hade bättre vapen och spells så jag dog varje gång. sen kan jag ju såklart skylla på lagget lite. men va fan, kul var det!

Jag blev ju invaderad ett par gånger vid olämpliga tillfällen. Men en kille som invadera mig kunde inte döda mig och jag kunde inte döda honom, så han tog livet av sig själv i den blåa drakens eld. Det roliga var att han skicka ett mess sen och fråga om jag kunde hjälpa honom...han skicka även en vän-föfrågan hahahaha, fat chance

1
Skriv svar