GC: The Last Story, Pandora's Tower släpps i Europa

Robot
GC: The Last Story, Pandora's Tower släpps i Europa

FZ bjuder på fullständiga släpp-schemat för alla kommande spel till Nintendo-plattformar!

#nintendo, #the-last-story, #pandoras-tower


GC: The Last Story, Pandora's Tower släpps i Europa

Phineas and Ferb: Across the 2nd dimension...Hell YEA!!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

The Last Story och Pandora's Tower, härligt!!
Som jag hoppats innerligt ska släppas här!
En del andra trevliga releaser med, Zelda icke att förglömma.
Även Go Vacation verkar myspysigt=)

Inaktiv

Last Story och Pandoras Tower var mycket trevligt. Mycket intressant till 3DS med, speciellt Virtual Console-utbudet.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Väldigt goda nyheter

första gången jag tycker lite synd om mig själv för att jag inte äger ett wii men bara ytterst lite


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Woot ser inte det här försen nu...... kan inte beskriva min stora feta min och hur uppspelt jag blev just nu, Xenoblade på fredag men det får vänta på grund av pengabrist.... dumma xbox spel. Kan nån köpa xenoblade till mig.... skämta bara

Medlem

"FZ ger fan i objektiva nyheter och utbrister i ett gemensamt "hurra!" med alla svältfödda j-rpg-älskare därute."

With FZ you obviously mean Sebastian Lind ;P. Är vi verkligen svältfödda med JRPGs här? Jag har en nintendo-fanatisk weaboo kompis som bara spelar JRPG-spel på sin DS hela dagarna. Det är så jävla svårt att umgås med honom...

1
Skriv svar