Modern Warfare 3 stödjer dedikerade servrar

Robot
Modern Warfare 3 stödjer dedikerade servrar

Infinity Ward kommer med beskedet som får alla Call of Duty-fans att jubla.

#nyhetstips, #infinity-ward, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 3 stödjer dedikerade servrar

Jasså, det verkar som grisar HAR börjat flyga och att helvetet har fryst till is

Medlem

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Medlem

Man lär sig av sina misstag ? haha.

Medlem

Yay for basic features!

Medlem

Tror dom börjar känna sig jagade av DICE ;>


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Slipper man steam, origin dvd, internet, cd spelare, dator, konsol, kan jag överväga att skaffa MW3

Medlem
Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Jasså, det verkar som grisar HAR börjat flyga och att helvetet har fryst till is

dantes inferno är faktiskt i is

Medlem

måste man ha steam för att spela mw3 eller. för man kan förboka det på steam nu.

Medlem

måste man ha steam för att spela mw3 eller. för man kan förboka det på steam nu.

Medlem
Skrivet av Alusion:

måste man ha steam för att spela mw3 eller. för man kan förboka det på steam nu.

Ja, troligtvis.

Medlem

steam är inte bra. men måste ha det när man lira bo så.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Vadå BO hade fake dedicated? Explain milordship


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det ska vara GIVET att det är med ded. servrar. Det ska inte behöva bekräftas. Detsamma gäller väl BF3 med sitt prone.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Alusion:

steam är inte bra. men måste ha det när man lira bo så.

Steam är mycket bra.

Medlem

Men på bf3 sa dom redan för börjar att dom skulle ha ded servar så. men på mw3 måste man vänta med att bekräfta det.

Skrivet av Palanor:

Det ska vara GIVET att det är med ded. servrar. Det ska inte behöva bekräftas. Detsamma gäller väl BF3 med sitt prone.

Medlem

Kommer inte att rädda denna katastrof till spel.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

moar cheeetz for tha lame onze..

Battlefield 3..

Kommer inte behövas nåt annat spel..

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Vad tusan är "fake dedicated" för påhitt?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Spelar ingen roll då det är gameplay som jag ENDAST är ute efter. Och som det ser ut så lär det inte bli något köp då det ser ut precis som i MW2.

Medlem

Då är ett köp inte helt omöjligt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Om 2 år finns call of duty space ops och black ops 2, så mw3 är gamalt då

Blir minst lika mycket gnäll från de flesta i vilket fall....


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

*gäsp* Bra sömn piller nu när det börjar bli dags att sova snart.

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av rewoX:

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Vadå BO hade fake dedicated? Explain milordship

En gång i tiden kunde vem som helst slänga upp en server hemma och spela på denna med sina vänner. Om man inte hade bra bandbredd och utrustning kunde man hyra en server av olika företag och man skötte administrationen över internet.

Med Black ops fick man dedikerade servers men endast sådana som tillhandahölls av företag.och vidare rör det sig om en enda aktör som har rättigheter till detta. Gameservers.com om jag inte misstar mig.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Bra för dom som faktiskt gillar CoD. Jag håller mig till något annat, ni vet nog vad.

Medlem

Luktar som att dom är lite desperata

Medlem
Skrivet av Grottmongo:
Skrivet av Javas:
Skrivet av rewoX:

Jaha? men det blir ändå samma "fake dedicated" som black ops hade, ... fortfarande inget köp från min sida,
Kanske ska vänta 1 år eller 2, Ifall det är rea givetvis.

Vadå BO hade fake dedicated? Explain milordship

En gång i tiden kunde vem som helst slänga upp en server hemma och spela på denna med sina vänner. Om man inte hade bra bandbredd och utrustning kunde man hyra en server av olika företag och man skötte administrationen över internet.

Med Black ops fick man dedikerade servers men endast sådana som tillhandahölls av företag.och vidare rör det sig om en enda aktör som har rättigheter till detta. Gameservers.com om jag inte misstar mig.

Så verkar ju alla moderna multiplayerspel fungera, BF3 kommer funka så, Bad Company 2 funkade väl så? Allt med anledningen "hindra piratkopiering"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hurra! Nu är vi tillbaka till Quake 1 igen!

12
Skriv svar