Medlem

Sjukt bra trailer, synd bara att den inte släpps som Disney/Pixar film... n;)

Nå, får väl hålla ett öga på spelet, är det något likt trailer kan det vara värt att testa iaf

Medlem

Fan vilken cool fim detta kommer bli!! När går den på bio??

oh..... Det var ett spel


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Riktigt skön stil i den där trailern.

Skrivet av Preed:

Jag tycker det är löjligt att folk konstant anser att "tecknat" är "barnsligt". Det är en konststil lika legitim som någon annan även fast många "familjefilmer" använder sig av det.

Håller med fullständigt.

Medlem

Det här ser riktigt intressant ut på papper, trailern var skitbra och temat är intressant. Jag som är helsåld på The Secret World känner redan hur det här spelet stjäl stora mängder hype.

Bra artikel Calle


signatur

Game long and prosper

Medlem

Som så många andra har påpekat var trailern riktigt skön. Ska bli intressant att se lite ingame-filmer längre fram. Har undrat var snubben från Full Throttle tog vägen men nu vet jag. Hade ingen aning om att han varit ute i rymden och rest


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Lowaim:

Zomg! Skit i spelet och ge mig en animerad film istället!

+1

+2

Medlem

Det var nog lite för sött.....

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Riktigt skön stil i den där trailern.

Skrivet av Preed:

Jag tycker det är löjligt att folk konstant anser att "tecknat" är "barnsligt". Det är en konststil lika legitim som någon annan även fast många "familjefilmer" använder sig av det.

Håller med fullständigt.

Jag ät trött på den tecknade stilen. Blir ju otroligt löjlig stämning i spelen. Bara så att alla 12-åriga noobs ska kunna spela skiten utan att föräldrarna klagar.

Medlem

Usch... Tecknat och typiskt asiatiskt stuk med 6m långa svärd.. Nej tack!

Medlem

jäklar vad rolig trailer

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Riktigt skön stil i den där trailern.

Skrivet av Preed:

Jag tycker det är löjligt att folk konstant anser att "tecknat" är "barnsligt". Det är en konststil lika legitim som någon annan även fast många "familjefilmer" använder sig av det.

Håller med fullständigt.

Instämmer.

Funkar bra i allt enligt mig, ingen skillnad om det är en film eller ett spel

Gillar alla filmer från Lejonkungen, Megamind, Coraline till vanliga rysare som SAW och andra små fina blodiga filmer
Hur som helst är inte filmer vad FZ går ut på men som sagt så anser jag att ha 'Tecknad' grafisk stil inte är barnsligt utan kan vara väldigt snyggt i många filmer.
Det gör även att de kan utforska lite mer fantasy element utan att behöva lägga ner väldigt mycket tid på att få det och se verkligt ut...

Medlem

sandlåde- eller nöjesparkMMO?

Medlem

Även om detta faktiskt blir bra, ligger det svåraste i att locka tillräckligt många människor till spelet för att det faktiskt ska kännas och verkligen bli ett MMO. Hela världen bygger ju inte på något vi känner till från förut. World of Warcraft kom från välkända Warcraft serien. Knights of the Old republic har lättare att fånga upp spelare då det har den världskända Star Wars universum att luta sig mot.

Wildstar här har ingen fanbas som Blizzard hade med sitt MMO(RPG) t ex. Det finns liksom ingen säker garanterad skara människor som man vet kommer köpa spelet... Blizzard hade ju redan alla sina fans från Warcraft-serien som de visste skulle köpa spelet. Wildstar har ju ingenting. Folk vet inte vad det är och är inte tillräckligt insatta för att våga bry sig om spelet. Att utvecklare ens vågar... Det räcker inte att köra på den där gulli null, dulli dull och pulli lull - grafiken för att charma folk. Det krävs mycket mer


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

12
Skriv svar