Diablo 3-beta: Vi hoppas på september

Robot
Diablo 3-beta: Vi hoppas på september

Blizzard säger på presskonferensen i Köln att de hoppas släppta in demonjägare snart.

#blizzard, #diablo-iii, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #world-of-warcraft-cataclysm, #diablo-2


Medlem
Diablo 3-beta: Vi hoppas på september

GILLA!

Medlem

Trevligt !!


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

Bra att man inte ser några lysande/brinnande armor delar à WoW. Kanske blir något av det här.

Medlem

"ville de ändå inne helt bekräfta"

Medlem

Jag hoppas verkligen att dom där armordelarna inte är dom enda i spelet. Visst är dom snygga men påminner något otroligt om WoW.

Medlem

äntligen! torkan är över! ge oss beta för diablo 3!

Inaktiv
Skrivet av MMO4Life:

Jag hoppas verkligen att dom där armordelarna inte är dom enda i spelet. Visst är dom snygga men påminner något otroligt om WoW.

Det finns inte så många fler sätt att göra "kläder" på till en karaktär =P

Tillslut kommer alltid något att likna något annat.

Medlem

Men GUD vilka jävla grymma bilder på armors GILLA!

Medlem

Är som jag alltid sagt, Diablo 3 kommer tidigast 2012.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Är som jag alltid sagt, Diablo 3 kommer tidigast 2012.

yep, jag tippar på sommaren 2012

Medlem

tippar fortfarande på 2011 ja, i dec.

Medlem

Är som jag alltid har sagt. D3 kommer senast 2020.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag som trodde dom hade tagit bort "wow" känslan men nej nej förbaskade blizzard och deras wow

Medlem

Jul 2012 då.

Medlem

d2004 #13's kommentar, kanske bara är du som "ser" det så...för mig ser dem awesome ut (har ej lirat wow i mer än en månad)

Medlem
Skrivet av d2004:

Jag som trodde dom hade tagit bort "wow" känslan men nej nej förbaskade blizzard och deras wow

Hur kan du få någon wow-känsla av detta? Dom visar upp några bilder på armors som är rätt lika de armors som finns i D2. Sluta whina så mycket för i helvete. Bittra jävel.

Medlem

Ja, det whinas nog en hel del om hur armors ser ut som WoW.

Det roliga med alla whiners som säger att något ser ut som WoW, är att när det görs spel som inte liknar WoW så spelar ingen av dom det, o när det görs spel som liknar WoW så whinar dom över att det liknar WoW.

Sen sitter dom där o spelar sitt WoW, dubbelmoraliska jävlar

Medlem
Medlem

Aha, WoWablo 3: Lord of casuals alltså?
Synd bara att de inte "vågade" utveckla ett riktigt SC2 eller Diablo 3, men då skulle det väl bli för svårt och läskigt för målgruppen p12 och lägre. Löjligt...

Medlem
Skrivet av Ischim0n:

Ja, det whinas nog en hel del om hur armors ser ut som WoW.

Det roliga med alla whiners som säger att något ser ut som WoW, är att när det görs spel som inte liknar WoW så spelar ingen av dom det, o när det görs spel som liknar WoW så whinar dom över att det liknar WoW.

Sen sitter dom där o spelar sitt WoW, dubbelmoraliska jävlar

Kunde inte sagt det bättre själv

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är som jag alltid har sagt. D3 kommer senast 2020.

hahah äsch, julen 2011

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Aha, WoWablo 3: Lord of casuals alltså?
Synd bara att de inte "vågade" utveckla ett riktigt SC2 eller Diablo 3, men då skulle det väl bli för svårt och läskigt för målgruppen p12 och lägre. Löjligt...

ursäkta mig, men vem fasen är DU att säga att diablo3 inte är "ett riktigt... diablo3"? Har du spelet? Är slutgiltiga produkten lanserad? Av din kommentar att döma verkar du inte ha satt dig in särskilt mycket i spelet eller vad Blizzardteamet vill åstadkomma med spelet.

Fast du kanske förväntar dig SpaceMarine gore? jaha, nej, då får du nog gå å spela det istället.

edit: Diablo3 kommer bli sjukt mycket mer mature än spacemarine förresten. men att du håller dig till spacemarine är nog det bästa för alla inblandade :¬]

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av Tybalt:

Är som jag alltid har sagt. D3 kommer senast 2020.

hahah äsch, julen 2011


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag som hela tiden hoppades på en höst release 2011. Ser kanske mörkt ut nu.

Tycker verkligen de announceade och började hypea för tidigt. Det håller inte..

Medlem

Lite överdrivet utseende på armorvarianterna till höger, tycker jag.

Medlem

Vi kanske ser ljuset i slutet på tunneln... så många år det har varit.

Medlem

Jättestora axelskydd, typ amerikansk fotboll. Då vet man att man har med Blizzard att göra ^^ (Eller Games Workshop såklart)

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Lite överdrivet utseende på armorvarianterna till höger, tycker jag.

Håller helt klart med, skippar dom raden till höger så blir de här inte sämre än en braksuccé. Succé blir de nog hur man än vrider och vänder på det med tanke på att Blizzards händer varit på prylarna men helt klart bättre om dom skippar högerraden

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Jag hoppas verkligen att dom där armordelarna inte är dom enda i spelet.

Det finns 18 armor tiers * fem klasser där alla ser olika ut, dessutom tillkommer male/female plus legendary armors. Så nej, det där är verkligen inte alla.

12
Skriv svar