GC: Battlefield 3 bäst på Gamescom

Robot
GC: Battlefield 3 bäst på Gamescom

Svenskt i Gamescom-toppen när officiella utmärkelserna delades ut. Electronic Arts och Sony tog tillsammans hem nästan alla utmärkelser.

#ea, #sony, #battlefield-3, #fifa-12, #star-wars-the-old-republic, #the-sims-social, #uncharted-golden-abyss, #diablo-iii, #sesame-street-once-upon-a-monster


Inaktiv
GC: Battlefield 3 bäst på Gamescom

Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D

Medlem
Medlem

Inte ett dugg förvånad EA är den största utgivarna i världen

Medlem

Detta innebär inte att mässan är slut, det är bara att tyskarnas effektivitet på något sätt får dem att ge ut utmärkelser innan allting visats upp


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D

Hörde nånting sånt jag med, är det sant så kommer jag hoppa upp i taket... och förmodligen fastna där,.. nää men, skulle bli överlycklig + Commo rose

Medlem

Battlefield 3 förtjänar alla utmärkelser! Spelade Alphan så jävla mycket och då var det bara en bana!

Kommer bli alldeles alldeles underbart!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Guild Wars 2 och Battlefield 3 så klart!

Medlem

Battlefield 3 och Uncharted 3 helt klart

Medlem
Skrivet av Defon:

Inte ett dugg förvånad EA är den största utgivarna i världen

Activision Blizzard är världens största utgivare numer

Medlem

Battlefield 3 och Skyrim lätt.

Medlem
Skrivet av Defon:

Inte ett dugg förvånad EA är den största utgivarna i världen

Men inte den bästa ^^)

Medlem
Skrivet av Harpa:

Detta innebär inte att mässan är slut, det är bara att tyskarnas effektivitet på något sätt får dem att ge ut utmärkelser innan allting visats upp

BF3 visade allt

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Defon:

Inte ett dugg förvånad EA är den största utgivarna i världen

Men inte den bästa ^^)

Dem gav ju ut mass effect seriens som är freaking legendary hur kan dem inte va dem bästa?

Medlem

BF 3 filmen me multiplayer var awsome. Har än inte fått tag på så mycket info eller filmer om dibbe 3 från Gamescom, men BF3 antar jag andra plats Dibbe 3 eller Skyrim. Skit isamma fan alla dom 3 spelen kommer roxxor mina boxxors

Medlem

Det var väntat


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D

Har hört att commo rose kommer att finns med i PC versionen också!

"Karl Magnus Troedsson bekräftade under en intervju i GamesCom att den mycket efterfrågade ”commo rose” kommer tillbaka i Battlefield 3 för PC. Ett svar som många väntat på. Den finns dock inte med i BF3-versionen som de har med sig till GamesCom utan kommer senare."

Medlem

Bästa PC-spel är det pris som väger tyngst i min bok. Övriga hybridspel har för det mesta påverkats av konsolbegränsningar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag fattar inte varför EA får så mycket cred för alla spel. Borde vara DiCE och osv som får priserna. Giriga EA, men tur iallfall att inte Activision vann för då skulle de spamma upp 20 dlc till som kostar 15$ styck.

Medlem

Självklar är BF 3 bäst på gamescom

Medlem

Det är ju givet, ser mkt bra ut.

Medlem

vart är GTA 5!? :(:(:(:( Är Rockstar där ens?

Medlem

Välförtjänt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hur kan dom vinna bäst på GamesCon men inte vinna bäst på konsoll/PC?

Inaktiv
Skrivet av DiDDi:

Jag fattar inte varför EA får så mycket cred för alla spel. Borde vara DiCE och osv som får priserna. Giriga EA, men tur iallfall att inte Activision vann för då skulle de spamma upp 20 dlc till som kostar 15$ styck.

Det var ju inte EA som vann priset utan Battlefield 3, får du hänga med lite

Skrivet av skronken:

Hur kan dom vinna bäst på GamesCon men inte vinna bäst på konsoll/PC?

Tror att dom tar bort Battlefield 3 efter att den hade vunnit den titeln så troligen kom då Diablo 3 på en andre plats så att inte en titel tex tar hem allt, det är min teori.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D

Åh! Hoppas verkligen detta blir eller är mer än bara ett rykte!

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av ThreeZool:

Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D

Åh! Hoppas verkligen detta blir eller är mer än bara ett rykte!

Läste att 3D spotting fortfarande finns kvar på infantri men nu måste man SE soldaten man spottar. Tidigare kunde man spotta infantri på andra sidan kartan utan att ens se dem. Detta kan komma att ändras eftersom DICE fortfarande arbetar på 3D spottingen (källa: från deras live Q&A kl. 11.30 tidigare idag).


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Battlefield 3 fuck yeah!


signatur

Game long and prosper

Medlem

dåligt att dela ut priser så tidigt.. tyder på att de bestämt sig för (sålt?) vilka som skulle vinna långt innan skiten började!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar