Age of Empires Online får säsongspass

Robot
Age of Empires Online får säsongspass

Betala hundra dollar för att få allt DLC "gratis" till Age of Empires Online – i ett halvår.

#age-of-empires-online, #microsoft


Medlem
Age of Empires Online får säsongspass

ciket priss o.0 ja microsoft fåt hybris ?

Medlem
Medlem

Måste vara nått fel det ska väll va ca 626 SEK inte 1199 SEK :S


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Vad händer om man handlar "spelet" på webhallen som kostar 199 kronor nu då? Fattar liksom inte vad som är gratis eller vad man får? Kan nån gå igenom vad som gäller med detta.. har börjat lira den fria versionen men skulle inte tacka nej till nån premium.

Inaktiv
Skrivet av DarK-D:

Måste vara nått fel det ska väll va ca 626 SEK inte 1199 SEK :S

Big world, huge value! For a limited time, get the first six months of Age of Empires Online content (8/16/2011-2/16/2012) at more than 30% off! Premium Greek/Premium Egyptian/Pro Persian/Premium Celt Civilizations, Defense of Crete Booster Pack, Empire Extras, and more! Items will automatically appear in your game on release. Be sure to not repurchase items included in the Seasons Pass I. *Broadband Internet required; service fees may apply.

Pris: 1.199,00 KR

Sjukt!

Medlem

Ofattbart. Microsoft och deras ******* mjölkande.
Katastrofalt..

Inaktiv

Haha vilket pris!


signatur

War never changes.

Medlem

Läste fel i nyheten, inlägg irrelevant.

Medlem
Skrivet av White Moose:

Jag tycker det låter som en bra idé. 99kr för en säsong, dyrt? Nej.
Ganska uppenbart att de vill att man ska köra på det.

Samtidigt, staplar man upp alla microtransaktioner som finns i t.ex. LoL blir summan mycket större.

Vet inte vad alla tycker är så dåligt?

Det är inte 99kr, det är 99 dollar.....

Medlem

Haha, något jag aldrig kommer röra i andra ord.

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av White Moose:

Jag tycker det låter som en bra idé. 99kr för en säsong, dyrt? Nej.
Ganska uppenbart att de vill att man ska köra på det.

Samtidigt, staplar man upp alla microtransaktioner som finns i t.ex. LoL blir summan mycket större.

Vet inte vad alla tycker är så dåligt?

Det är inte 99kr, det är 99 dollar.....

Hejsan hoppsan, jag läste lite dumt. Det gör mitt uttalande... strunt prat.

Tack för upplysningen.

Medlem

Det finns alltid folk som hostar upp pengar för vad som helst.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Fy fan vilket pris för er som är intresserade i spelet.
Du får ju mer värde av ett offlinespel som du kör online gratis - t.ex. Starcraft II.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Har redan kommenterat denna en gång, men det tåls att göras igen. Verkligen sjukt detta. Det äckligaste jag läst.

Medlem

I wanna be rich, bitch! är nog deras nya slogan.

Inaktiv

Varför kunde de inte gjort ett grymt AoE ll istället för den här skiten?

Medlem

Lite väl dyrt? Får ju 3 hela spel för den pengen... Kommer DLC någonsin få priser som passar mängden innehåll?

Medlem

Fy fan va dyrt. Brukar inte en lifetime subscription på ett MMO-spel ligga på ungefär samma kostnad? Kanske lite mer men ändå, är ju lifetime då jävla skillnad.

Medlem

BF3+MW3 eller en "säsong" i Age of Empires Online?

Hmmm...

Medlem

1200 kr / 6 mån = 200 kr / mån

Inte skulle jag vilja påstå att det är på tok för dyrt...

Har ni gratis internetabonnemang också?

Medlem
Skrivet av Exxo:

1200 kr / 6 mån = 200 kr / mån

Inte skulle jag vilja påstå att det är på tok för dyrt...

Har ni gratis internetabonnemang också?

Hade man haft gratis internet skulle man kunnat överväga att lägga penarna på ett sådant här spel istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Exxo:

1200 kr / 6 mån = 200 kr / mån

Inte skulle jag vilja påstå att det är på tok för dyrt...

Har ni gratis internetabonnemang också?

200kr i månaden för ett spel är tok dyrt tyvärr.. Svårt att hålla hög klass på all DLC.. och för 99$ för 6 mån måste de va riktigt mycket DLC som släpps. och inte bara "DLC pack - extra pillars and flowers"

Medlem

Ja, om nu inte de DLC man får under de hära 6 månaderna motsvarar 2-3 fullpris-spel så låter det väldans dyrt.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

999kr kostar det....vet inte vad jag är bered att betala för ett halvår. hittills har jag pröjsat under 300kr, dom kan omöjligen pumpa ut så mycket nytt material att det blir värt 1k...just my thought

Medlem

Döp om spelet till "Suckers Online".

Medlem

Det är ett grymt dyrt spel om man jämför med andra MMOS.. Men detta är väl framtiden? Fler och fler spel blir "FREE TO PLAY OMG" kolla bara på LOTRO som förstördes totalt.. Men i slutändan kanske man som konsument/spelare får mer material i spelet vilket kanske innebär mer roligt? Än att man bara betalar en generell månadskostnad.. Men jag gillar dock inte riktigt detta nya FREE TO PLAY - system..
Hur som helst så tycker jag AOEO är kul, blir lite SIMS of Empire av det hela..
Är level 10 nu och man får mer och mer saker som endast kan användas av ett Premium Civilization så dom mer eller mindre låser ute alla som inte betalat dom där 200:- .. Fast 200 kan jag nog bidra med, frågan är bara hur dom kommer låsa alla Premium nästa gång för att tvinga dom att köpa sig vidare för att kunna fortsätta!

1
Skriv svar