[A] <Svea livgarde> - Outland -

Medlem
[A] <Svea livgarde> - Outland -

Svea livgarde är en svensk World of warcraft guild på Alliance sidan på servern Outland.

Progress:

Dragon Soul: 7/8 HC

Vi raidar 4 dagar i veckan (ons,tors,sön,mån) Invites 19.15, start 19.30, end 23.00.

Svea Livgarde söker de spelare som presterar på absolut top nivå men som inte klarar av de attendance krav som hardcore guilder har.
Guilden är väldigt stabil och vi har hållt ihop i vått och torrt ända sedan Vanilla WoW.

Guilden erbjuder våra members: Flasks och food till raids. Raid loggs i form av World of Logs. Hemsida med forum, ventrilo samt jävligt roliga raids med högt tempo.

Även Alt raids, RGB samt Arena körs varje vecka.

_______________________________________________

Vi söker spelare med följande egenskaper:

-- Du håller full koll på din char och håller dig själv uppdaterad på ändringar.
-- Du föredrar progress raids före lootraids.
-- Du ser WoW som en av de roligaste fritids sysslorna, och du spenderar gärna din fritid online.
-- Du låter inte ditt WoW lirande gå ut över dina IRL ansvar.
-- Du planerar att fortsätta spela en längre tid.

Svea Livgarde jagar duktiga spelare som redan är gearade och har följande spots öppna:

1 Tank
2 Melee
2 Ranged
1 Healer

Apps görs på hemsidan: www.svealivgarde.be

_______________________________________________

För mer information dra in på Outland och prata med Ezeke, Neduh, Josefar, Näk eller Tjorleif..

Medlem

Hoppas inte ni på FZ har något imot att vi letar svenska members på erat forum.

Det tror jag inte skulle vara några problem, men du får följa dina egna exempel:

Vi på FZ:
Är trevliga och dedikerade
Ger aldrig upp
Vill ha ett större och starkare forum

Du:
Håller reda på dina egna kakor och äter inte andras
Håller dig uppdaterad om det som händer på FZ
Vill kommunicera med aktiva FZ:are
Håller din keyboard i toppform inför kommentarer
Har mic och är inte rädd för att skriva en rap eller två på julfesterna


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det tror jag inte skulle vara några problem, men du får följa dina egna exempel:

Vi på FZ:
Är trevliga och dedikerade
Ger aldrig upp
Vill ha ett större och starkare forum

Du:
Håller reda på dina egna kakor och äter inte andras
Håller dig uppdaterad om det som händer på FZ
Vill kommunicera med aktiva FZ:are
Håller din keyboard i toppform inför kommentarer
Har mic och är inte rädd för att skriva en rap eller två på julfesterna

HAHAHHAA bästa kommentaren på länge! Du förtjänar verkligen titeln: Storröjare


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Var med i Svea Livgarde när de satte igång på Vanilla, härligt att ni fortfarande håller ihop. Jag antar dock att det inte är många kvar sen den tiden, säkert många som slutat liksom jag.

Medlem

Tjena.. Säkert några kvar sen din tid raiiga, en hel del som iaf är kvar på forumet fortfarande.

Medlem

Vi är inte så många kvar från Vanilla, bara jag kvar och jag kom i slutet precis innan tbc.
Dock finns spelare som Jonkov, Josefar, Ezekiel, Jacline, Razpotin mfl kvar som var med väldigt tidigt i tbc.

Medlem
Skrivet av Ezekiel:

Vi är inte så många kvar från Vanilla, bara jag kvar och jag kom i slutet precis innan tbc.
Dock finns spelare som Jonkov, Josefar, Ezekiel, Jacline, Razpotin mfl kvar som var med väldigt tidigt i tbc.

Jo känner igen ditt namn samt Razpotin.

Medlem

Vet inte om du är samma Raiiga. men kan det vara Raiga? har för mig att vi hade en shaman eller Pala som hette så...

Medlem
Skrivet av Ezekiel:

Vet inte om du är samma Raiiga. men kan det vara Raiga? har för mig att vi hade en shaman eller Pala som hette så...

Jag spelade en Night Elf Rogue som hette Raiiga. Andra jag kommer ihåg från guilden är Krystal, Johanna och Lansing.

Medlem

Sidan har varit nere ett tag då servers har flyttats, men nu är den "up n' runnin again"

Medlem

Atramedes HC nere nu me

Medlem

Maloriak HC nere med

Megadelux
Skrivet av walter_iego:

Det tror jag inte skulle vara några problem, men du får följa dina egna exempel:

Vi på FZ:
Är trevliga och dedikerade
Ger aldrig upp
Vill ha ett större och starkare forum

Du:
Håller reda på dina egna kakor och äter inte andras
Håller dig uppdaterad om det som händer på FZ
Vill kommunicera med aktiva FZ:are
Håller din keyboard i toppform inför kommentarer
Har mic och är inte rädd för att skriva en rap eller två på julfesterna

Bland dom bästa svaren på ett inlägg jag sett av mina 13 år på internet.

Medlem

Första posten uppdaterad! Behöver speciellt: Shamans, Priest, Holy pala, Druid och Warlocks!

Mvh Arngrim

Medlem

Söker fler spelare som tycker, precis som vi, att WoW är den roligaste fritidssysslan och som gärna spenderar tid online utanför raids!

Vi söker för tillfället alla klasser med speciell fokus på Shamans och Warlocks!

Mvh Arngrim

Medlem

Magmaw HC nere och min första post har fått lite modifieringar

Medlem

Progress fortsätter på Omnitron och Conclave.

Medlem

Heroic Omnitron nere. Jagar en duktig hunter och en bra healing priest till vårt raiding team!

Vym
Medlem
Skrivet av Arngrim1:

Heroic Omnitron nere. Jagar en duktig hunter och en bra healing priest till vårt raiding team!

Grattis till heroic omnitron! Tyvärr har jag inget av det du söker. Lycka till i sökandet!

Medlem

Jagar en DK / Druid med tank MS och dps OS

Medlem

Heroic Conclave gick ner ikväll, samtidigt som sverige vann över USA.. Satan så gött mos

Medlem

Valiona o Theralion HC nere!

Medlem

Heroic Nefarian nere, är på jakt efter en duktig rogue samt en välgearad holy pala!

Medlem

Hej, lite uppdates på min första post.

Heroic Chogall på 30%!

Medlem

Svea har flyttat till Outland! Öppnar nu rekrytering för Firelands!

Medlem

Har nu dragit igång igen efter vårt sommarbreak och behöver några spelare för att fylla ut vår trupp.

Medlem

Vet du om ni har några spelare från umeå :D?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det tror jag inte skulle vara några problem, men du får följa dina egna exempel:

Vi på FZ:
Är trevliga och dedikerade
Ger aldrig upp
Vill ha ett större och starkare forum

Du:
Håller reda på dina egna kakor och äter inte andras
Håller dig uppdaterad om det som händer på FZ
Vill kommunicera med aktiva FZ:are
Håller din keyboard i toppform inför kommentarer
Har mic och är inte rädd för att skriva en rap eller två på julfesterna

*fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Pansarknekt

Har precis bytat till Outland pga servern verkar ha bra Alliance vs. Horde-ratio. Säger till när jag är 85, spelar dock mest PVP nuförtiden


signatur

Ooooh the drama!

12
Skriv svar