Age of Empires Online-tävlingen avgjord

Robot
Age of Empires Online-tävlingen avgjord

Premium-koder är på väg till tio vinnares inkorgar.

#age-of-empires-online


Inaktiv
Age of Empires Online-tävlingen avgjord

Grattis till vinnarna nån som inte ska använda koden? Bara skicka iväg den i ett PM så kan vi lösa det på nått sätt

Medlem

Läste fel på fråga ett, tusan också. Vilken förlust.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ingen vinnare men jag hade iaf alla rätt

Medlem

glömt totalt att spelet ens var släppt så tack fz vann dock inget så får bli gratis versionen

Medlem

grattis till vinnarna, om någon vill byta så har jag betanyckel till nya Might & Magic: Heroes VI-beta, skicka bara ett PM

Medlem

Första gången nånsin jag tror att jag haft alla rätt Tycker jag med den statistiken var värdig vinnare


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem
Medlem

Grattis till vinnarna. Om det är nån som ska lägga koden på hyllan, skicka ett PM?

Medlem

w00t! Första gången jag vinner nåt i alla fz:as trevliga tävlingar. Nu har man ju något att göra i helgen!

Medlem

Nämen så trevligt, Age of Empire "1" var det första PC spelet jag lirade så det här blir en bra comeback

Inaktiv

Neat! ^^ Här ska spelas!

Medlem

Grattis till vinnarna!

En fråga Fz: Om det är ett större antal som svarar rätt lottar ni då ut vilka som ska få priset?

Känns bara lite surt då man själv hade alla rätt


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Grattis, mycket nöje


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av Apministern:

En fråga Fz: Om det är ett större antal som svarar rätt lottar ni då ut vilka som ska få priset?

Känns bara lite surt då man själv hade alla rätt

Vi drar vinnarna bland dem som har alla rätt (alltid långt fler än antalet priser), exakt hur vi går tillväga går jag inte in på.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Apministern:

En fråga Fz: Om det är ett större antal som svarar rätt lottar ni då ut vilka som ska få priset?

Känns bara lite surt då man själv hade alla rätt

Vi drar vinnarna bland dem som har alla rätt (alltid långt fler än antalet priser), exakt hur vi går tillväga går jag inte in på.

Mitt sjätte sinnet säger tiden då man har varit FZ-medlem är också avgörande:)

Medlem

Grattis till alla som vann!
Är glad att jag fick rätt på alla frågor i allafall. Awee Jag tycker om denna nya tävling systemet som ni har börjat med. Som vissar hur många procent osv och vilka man hade rätt på, rätt coolt!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Apministern:

En fråga Fz: Om det är ett större antal som svarar rätt lottar ni då ut vilka som ska få priset?

Känns bara lite surt då man själv hade alla rätt

Vi drar vinnarna bland dem som har alla rätt (alltid långt fler än antalet priser), exakt hur vi går tillväga går jag inte in på.

Mitt sjätte sinnet säger tiden då man har varit FZ-medlem är också avgörande:)

Antar att du menar att äldre medlemmar har större chans att vinna? Låter inte logiskt nånstans


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Och vart skriver man in koden? Har laddat hem spelet från hemsidan, men det verkar vara gratisversionen.

Medlem
Skrivet av Mono:

Och vart skriver man in koden? Har laddat hem spelet från hemsidan, men det verkar vara gratisversionen.

Jag fick reda av nån ingame att man ska genom games for windows live välja "redeem code" och sedan skriva in koden, när jag testade detta fick jag dock invalid code.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Almatron:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Sådana här personer blir man ju bara trött på alltså...

1
Skriv svar