GC: GOG rear ut mästerliga Witcher 2

Robot
GC: GOG rear ut mästerliga Witcher 2

Under Gamescom-veckan gör Good Old Games en god gärning och sänker priset på Witcher 2 med 40 procent.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #jagged-aliance, #realms-of-arkania


Medlem
GC: GOG rear ut mästerliga Witcher 2

Bara att slå till om ni inte har det redan, ett av mina absoluta favoritspel!

Medlem

Väntar tills PS3 versionen kommer om den någon gång kommer vill säga.

Medlem

åh blir sugen.. kanske ska man slå till och ha det liggande, väntande på att få tas upp och spela.. hmm Eller så väntar jag till ytligare prisras och då på steam kanske?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av laxan96:

Väntar tills PS3 versionen kommer om den någon gång kommer vill säga.

Ska du vänta på något som kanske kommer, men inte har blivit bekräftat och garanterat inte kommer ut i år?

Ni som inte har det, tveka inte! 200:- är TW2 klart värt.

Medlem

Witcher 2 2.0 patch kommer snart, med nya modes och allt möjligt, så passa på att köpa det på rea. Helt underbart spel.

Frilansare

Seriöst, otroligt värt. Köp nu.

Medlem

Steamworks? ;o

Medlem

Blir det inte närmare 250:- än 200:-? Det brukar ju bli moms också.

Medlem
Skrivet av rayzorz:

Blir det inte närmare 250:- än 200:-? Det brukar ju bli moms också.

190:- enligt min valutaväxlare.

Inaktiv

på GOG.com så får man det DRM-fritt - det ska man icke glömma. Kör igenom spelet just nu och det är verkligen sinnessjukt bra. Rekommenderar det starkt till alla och envar.

Medlem

Vet inte om jag orkar ta upp det här spelet igen efter att mina sparfiler försvann. Köper det troligtvis till 360 nästa gång.

Medlem

Min dator gillade inte riktigt spelet på medium inställningar... så får vänta till eventuell konsol port

Medlem

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Medlem

joda, köpt fear 3 där ifrån och funkade hur bra som helst. Har förbokat dead island, får se om man får de

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av rayzorz:

Blir det inte närmare 250:- än 200:-? Det brukar ju bli moms också.

190:- enligt min valutaväxlare.

+ 25% eftersom det säljs i dollar = 238:-
Så brukar det vara iallafall.

Medlem

om erbjudandet är kvar så köper jag det på måndag har lagt utt väldans massa pengar på spel sista tiden

Medlem

Köp, för fan! Värt vartenda öre.

Medlem

SD-versionen var helt ospelbart på min gamla 3G. Hackade som fan. Blir till att vänta på att Apple släpper Iphone 5 och lira HD-versionen i stället

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Steamworks? ;o

Självklart inte! På GOG är det helt DRM fritt. Det är inget tillägg för någon moms, de har globalt samma pris. Varje gång jag har köpt spel från de har det det dragit exakt så mycket som en valutaomvandlare har sagt att det ska dra för X antal dollar/euro.

Medlem
Skrivet av MachOne:

SD-versionen var helt ospelbart på min gamla 3G. Hackade som fan. Blir till att vänta på att Apple släpper Iphone 5 och lira HD-versionen i stället

... va?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av MachOne:

SD-versionen var helt ospelbart på min gamla 3G. Hackade som fan. Blir till att vänta på att Apple släpper Iphone 5 och lira HD-versionen i stället

... va?

Haha, nä nu blev det helt fel nyhet jag kommenterade, jag skulle kommentera nyheten om att Rage är gratis i App Store

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av MachOne:

SD-versionen var helt ospelbart på min gamla 3G. Hackade som fan. Blir till att vänta på att Apple släpper Iphone 5 och lira HD-versionen i stället

... va?

Håller med

...vad pratar du om?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Du får bara CD-keyn till spelen skickade per mail. Inga boxar eller manualer, därför är det så pass billigt.
Funkar för övrigt hur bra som helst, har köpte ett 10-tal spel där och aldrig haft problem. Skulle en cdnyckel mot förmodan itne fungera så är de snabba med att skicka en ny fungerande sådan.

Medlem
Skrivet av Twibble:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Du får bara CD-keyn till spelen skickade per mail. Inga boxar eller manualer, därför är det så pass billigt.
Funkar för övrigt hur bra som helst, har köpte ett 10-tal spel där och aldrig haft problem. Skulle en cdnyckel mot förmodan itne fungera så är de snabba med att skicka en ny fungerande sådan.

Återigen, 2 posts...

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Twibble:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Du får bara CD-keyn till spelen skickade per mail. Inga boxar eller manualer, därför är det så pass billigt.
Funkar för övrigt hur bra som helst, har köpte ett 10-tal spel där och aldrig haft problem. Skulle en cdnyckel mot förmodan itne fungera så är de snabba med att skicka en ny fungerande sådan.

Återigen, 2 posts...

Jag har köpt spel av g2play.com och inte haft några problem. Dock så har jag läst på diverse forum där folk haft problem och behövt visa ID-kort och annat skumt, så alla åsikter om dom är ganska delade.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Twibble:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Dahlis87:

På g2play.com kan man köpa de för ännu billigare för runt 146 kr tror jag och då är de för steam.

Legit?

2 posts, sidan såg lite mysko ut (Buy game CD Keys, inte "Buy games" etc..)

Du får bara CD-keyn till spelen skickade per mail. Inga boxar eller manualer, därför är det så pass billigt.
Funkar för övrigt hur bra som helst, har köpte ett 10-tal spel där och aldrig haft problem. Skulle en cdnyckel mot förmodan itne fungera så är de snabba med att skicka en ny fungerande sådan.

Återigen, 2 posts...

Så för att jag bara skrivit 2 poster så betyder det jag säger ingenting?
Står ändå fast vid att det är en bra sida att köpa spel om man inte bryr sig om ett fodral/box/manual osv..
Men som jag såg kommenterat senast så fick både jag och mina bröder skicka in en kopia på ID-kort/körkort. De vill se så att personnr och namn stämmer som jag fattat det så allt annat kan man censurera.

Medlem

Gött, endast 194,74 kr för Witcher 2 me likes!!

1
Skriv svar