Vad har hänt med Last Guardian?

Robot
Vad har hänt med Last Guardian?

Sony ger oss en uppdatering om hur Team Icos arbete med The Last Guardian fortskrider.

#the-last-guardian, #ico-shadow-of-the-colossus-collection


Medlem
Vad har hänt med Last Guardian?

Jag är inte jättehypad över denna titel, men jag tror att jag kommer bli mer intresserad när dom kommer närmare slutprodukt. Känns som man har sett samma screenshots och videos om och om igen.

Medlem

aldrig tyckt att The Last Guardian sett speciellt ut.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Ett av få spel som faktiskt varit riktigt intressanta till PS3, speciellt med tanke på vad de bakom gjort innan. Frågan är ju om inte detta spel kommer ut till efterföljaren till PS3 snarare.

Nåväl, vi får ju iallafall ICO och Shadow of the Colossus återutgivna iallafall...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

känns som att spelet borde kommit ut vid det här laget

Medlem

Ser fram emot detta.. men som sagt har vi collection under tiden. Plus att jag inte spelat ICO så det ska bli riktigt kul.
Kändes som att dom tvinga fram info om detta till E3 (2009?) för att ha något att komma med. Men ett misstag med tanke på hur lite de kommit i produktionen och hur omfattande arbeter verkar ha varit/är.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

aldrig tyckt att The Last Guardian sett speciellt ut.

Hypen finns i utvecklarnas historia, inte i det som presenterats av spelet än så länge.

Medlem

som jag skriver på alla nyheter om denna titel, kommer bli canclad förr eller senare, o jag har tappat intresset o hajpen för de här spelet sedan 2 år tillbaka. kommer nog sluta som DNF!

1
Skriv svar