GC: Skyrim-världen lika stor som Oblivions

Robot
GC: Skyrim-världen lika stor som Oblivions

Bethesda tänker sig att du tycker om att springa omkring och ha dig, för världskartan i nästa Elder Scrolls är tre till fyra gånger så stor som den i Fallout 3, eller lika stor men tätare än Oblivions.

#fallout-3, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #the-elder-scrolls-iv-oblivion


Medlem
GC: Skyrim-världen lika stor som Oblivions

oooo så många timmar av nyfiket utforskande ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Detta har dom ju sagt åtskilliga gånger redan?

Medlem
Skrivet av Sandbergaren:

Detta har dom ju sagt åtskilliga gånger redan?

Ofc, spelutvecklare älskar att upprepa sig själva.
Lite förvånad över att FZ har en egen nyhet om det dock.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Sandbergaren:

Detta har dom ju sagt åtskilliga gånger redan?

Ofc, spelutvecklare älskar att upprepa sig själva.
Lite förvånad över att FZ har en egen nyhet om det dock.

Agh, har vi skrivit specifikt om det förut? Inte vad jag kan minnas, men i sådana fall ber jag om ursäkt. Finns helt enkelt för mycket information för att min snart-i-Kanada-hjärna ska hänga med.

Slå mig med en drake, kan man säga.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Sandbergaren:

Detta har dom ju sagt åtskilliga gånger redan?

Ofc, spelutvecklare älskar att upprepa sig själva.
Lite förvånad över att FZ har en egen nyhet om det dock.

Agh, har vi skrivit specifikt om det förut? Inte vad jag kan minnas, men i sådana fall ber jag om ursäkt. Finns helt enkelt för mycket information för att min snart-i-Kanada-hjärna ska hänga med.

Slå mig med en drake, kan man säga.

kan vara värt att nämnas eftersom att många säkert redan glömt bort det, jag vet att jag hade i alla fall xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vad kommer den första modden att vara? "Cliffracers everywhere" eller "Start chest with godly weapons"?
Själv hoppas jag på ett snabbt "PC-friendly UI".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Detta sades ju redan när Skyrim presenterades, ganska onödigt att skriva en nyhet om.

Ish
Medlem

Släpp skiten någon gång!!!! Förlåt jag menade inget illa


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Fan va trevlit!


signatur

Meep!

Inaktiv

Tightare behöver ju nödvändigtvis inte vara bra. Ehm.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Många timmar som kommer försvinna när man yrar runt med ett leende på läpparna

Medlem

Oblivion kändes litet, kan bero på att värden var en enda stor krop så att så fort man kom upp på ett berg så såg man Allt. Morröwind kändes mycket större tycker jag men vad jag har förstått så är det spelet hanska mycket mindre? Skyrims karta ser dock bra ut så förhoppningsvis slipper man Oblivions "grop-syndrom"

Medlem
Skrivet av Typhor:

Oblivion kändes litet, kan bero på att värden var en enda stor krop så att så fort man kom upp på ett berg så såg man Allt. Morröwind kändes mycket större tycker jag men vad jag har förstått så är det spelet hanska mycket mindre? Skyrims karta ser dock bra ut så förhoppningsvis slipper man Oblivions "grop-syndrom"

Länka!

Medlem

Detta är väl inga nyheter? Att det var på samma storlek fast mer detaljrikt och knepigt att ta sig fram vilket får det att kännas större, var något av det första de sa?

Medlem

old news


signatur

Game long and prosper

Medlem

"Svårare att ta sig fram" låter som Far Cry 2, vilket hade en enorm värld som kändes otroligt liten pga alla berg som agerade väggar.

1
Skriv svar