De nya hjältarna i Battlefield Heroes är vilda(r)

Robot
De nya hjältarna i Battlefield Heroes är vilda(r)

Savage Heroes är de nya hjältarna i Battlefield Heroes. Ett filmklipp med dem har självklart letat sig in i vårt arkiv.

#battlefield-heroes


Medlem
De nya hjältarna i Battlefield Heroes är vilda(r)

LoL.
Har lagt ner det för längesen, var roligt ett tag.
Det allra roligaste i detta spel är och "skjuta" iväg fiender med "blast" funktionen ju.

Medlem

Vad kostar dom då.
100 kr st?

Medlem

Spelade Heroes i början. Tittade in igen efter en jäkla massa månader och såg att mitt konto blivit rensat på karaktärer. Och jag kunde inte välja om namnen så jag gav upp. Orkar inte börja om på ny kula.

Medlem

det var roligt första matchen, sen gav jag upp. Finns inte många Free 2 Play spel som är bra.

Medlem

Höstens BF3-killer är här!

Medlem

Jag antar att man kan köpa saker för riktiga pengar i spelet? Vad är det man kan köpa? Hattar som i TF2?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Jag antar att man kan köpa saker för riktiga pengar i spelet? Vad är det man kan köpa? Hattar som i TF2?

hattar, kläder osv .. och bättre vapen.. men har för mig att man bara hyr dom, och förlorar dom igen efter en tid.. så dom ska tjäna mer pengar .. Det här är ett äkta pay-to-win spel

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag antar att man kan köpa saker för riktiga pengar i spelet? Vad är det man kan köpa? Hattar som i TF2?

Hattar finns, men inte alls samma raritet som i TF2

Men det finns standardvapen som alla får börja med, man kan ju gissa med röven att dom är helt värdelösa.
Man kan som sagt hyra lite bättre vapen i högst 7 dagar med "gratis-pengar" som man får efter varje runda.
Men sen så finns det mycket kläder och accessoarer som man kan köpa för guldpengar som man måste köpa via kort, telen, eller SMS.
Samma med vapen, man kan få en ganska saftig en om man bara köper den med riktiga stålar.
Sen finns det taunts, såsom "Hej" "Behöver lift" "ARRRG" och sånt
Vissa kostar bara vanliga pengar, och lite roligare taunts kostar såklart också riktiga pengar.

1
Skriv svar