Xenoblade Chronicles

Robot
Xenoblade Chronicles

Vi recenserar det efterlängtade Xenoblade Chronicles. Tillsammans med The Last Story och Pandora's Tower utgör det en trio rollspel som mot alla odds släpps i Europa. Xenoblade sätter standarden direkt.

#xenoblade-chronicles


Medlem
Xenoblade Chronicles

Xenoblade Chronicles - Classic Controller Pro Röd Limited Edition - Bundle är skickat till mej idag.
Webhallen <3

Längtar ihjäl mej, ett av de absolut mest efterlängtade släppen i år. Tack Nintendo och Monolith och Bergsala.

Och tack för The Last Story och Pandora's Tower <3

Inaktiv

Synd att man inte har Wii längre.. verkar som ett riktigt bra spel.

Medlem

Sluta göra lovande lir till Wii! Gief till de riktiga konsollerna. Eller PC.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Wii är fortfarande vacker ..... Det vackrast jag hört på länge


signatur

Everybody needs help.

Flakmonkey

Trevligt med bra Wii-spel, men är ju lite lustigt att det nog lika gärna hade kunnat släppts som en nedladdningsbar titel till PS3 och/eller Xbox 360. Om nu den klassiska kontrollen ändå är att föredra. Nåväl, när jag börjar beta av Wii-backloggen så lär ju det här hamna högt på listan iaf

Medlem

Hade väl varit snyggt för en sådär 6-7 år sedan.

Medlem

Skönt att man kallar det snyggt iaf Men jag håller med, ser ut att komma från en Ps2a och mot slutet av dennes era gjordes helt ok spel i snygghet.

Medlem

Måste helt klart testas!


signatur

http://friskyttarna.eu
En Svensk onlinespels community för LotRO, Guild Wars 2 och RIFT

Medlem

Väntar på att få min kopia imorrn, att det tar sån tid!.

Medlem

Att spelet alltid är ett spel... lol FZ har altid dom mest lustiga minus:arna

Medlem

Intressant. Får titta närmare på detta spel.

Medlem

Så spelet fick alltså inte full pott på grund av att det var ett spel?

@ Fredrik:
Finns det Co-op? i sådant fall får vi mötas online så jag får nytta av Wii'ns online möjligheter. Har bara använt den en gång på alla år nu.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha random minus :). Kanske får köpa ett wii för detta spel? Wii lär ju inte vara så dyrt 8-).

Medlem

Kommer köpa en Wii för att kunna spela detta

Medlem

En dum fråga, men finns det inställningar för HUDen? Undrar dels för att den verkar lite... mycket, och 100 timmar med det börjar man bli orolig för att den inte försvinner från plasman

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

@ Fredrik:
Finns det Co-op? i sådant fall får vi mötas online så jag får nytta av Wii'ns online möjligheter. Har bara använt den en gång på alla år nu.

Din Wii tycks få fortsätta vara offline. Uttryckte mig nämligen onödigt klumpigt i recensionen märkte jag (ändrade), nej, det finns inget co-op - mer än med de datorstyrda följeslagarna. Men det fungerar bra det också.

Vi borde däremot co-op:a nåt annat tycker jag!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Paladia:

Så spelet fick alltså inte full pott på grund av att det var ett spel?

Läs hela recensionen så lär det klarna. Att man trycker in spelmoment i minsta bybo och attiralj känns lite onödigt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag tror inte mig själv att jag säger det här men, det här är ett JRPG spel jag tycker om. Helt otroligt nog så har någon skapat ett JRPG jag verkligen gillar. Det är vackert, karaktärerna är välutvecklade och bra skrivna (inte behövt facepalma än för något fånigt) och stridssystemet är faktiskt underhållande.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Den blonde karaktären till vänster i den nedre bilden är farligt lik Vaan ifrån FF XII,,,?

1
Skriv svar