GC: Mormor vill inte dansa, hon vill kötta zombies!

Robot
GC: Mormor vill inte dansa, hon vill kötta zombies!

Rise of Nightmares fortsätter bjuda på minst sagt okonventionella speltrailers. Sug i dig budskapet fort, innan en zombie börjar kalasa på din hjärna.

#rise-of-nightmares, #sega


Medlem
GC: Mormor vill inte dansa, hon vill kötta zombies!

Fan, bara reklamen gör det värt att köpa det


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Äckligt grym reklam måste jag säga!

Medlem

Haha, det var en rätt skön trailer. Me like.

Inaktiv

Best. Trailer. EVER.

Medlem
Medlem

Grym reklam, gillar mormor....

Spelet dock?

Är precis som vanligt nuförtiden, mediokert, trist.... pissigt jävla skitkonsollspel... fan gör något värt för en gångs skull.

Medlem

Bra trailer, men spelet ser ut som en hög med varm bajs.

Medlem

Rolig trailer, men spelet ser inget vidare ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hahahahaha! "buy lots of copyes of rise of nightmaires or, I´m going to eat your brains..."

Medlem
Skrivet av Allexz:

Grym reklam, gillar mormor....

Spelet dock?

Är precis som vanligt nuförtiden, mediokert, trist.... pissigt jävla skitkonsollspel... fan gör något värt för en gångs skull.

Ojdå, måste vara synd om dig som verkligen är så "stor och stark PC spelare", lirat klart Sims 3 ännu XD
Spelet ser ju kul ut, äntligen en utvecklare som vågar släppa ett spel med lite horror/gore, inte något man är bortskämd med i en tid där Sims toppar försäljningslistan (för PC så klart).

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Allexz:

Grym reklam, gillar mormor....

Spelet dock?

Är precis som vanligt nuförtiden, mediokert, trist.... pissigt jävla skitkonsollspel... fan gör något värt för en gångs skull.

Ojdå, måste vara synd om dig som verkligen är så "stor och stark PC spelare", lirat klart Sims 3 ännu XD
Spelet ser ju kul ut, äntligen en utvecklare som vågar släppa ett spel med lite horror/gore, inte något man är bortskämd med i en tid där Sims toppar försäljningslistan (för PC så klart).

1+

Blir nog ett köp till min XBOX360! min älskade Konsololololololol..
Är trött på att köra "kinect adventures" x)

Medlem

Det där smilet vid "Come on nanna, you know you can't resist"... Rätt av mormorn att flippa. Sjukt rolig reklam även om Kinect aldrig lockat mig.

Medlem

AARGH, gingers...dancing! Redan läskigt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Visste inte att Pippi Långstrump spelar 360!

1
Skriv svar