17 timmars live stream!

Medlem
17 timmars live stream!

Den 27 augusti, kommer jag, Mr. Mushu att ha en 17 timmars live stream!

Syftet med denna live stream är ganska simpelt egentligen; Jag behöver få tillbaka min dygnsrytm, skolan börjar snart och vad är egentligen bättre än att dygna för att få tillbaka den?! Därför tänkte jag dela med mig utav detta och ge er en chans att vara med mig när jag slår, gräv, skjuter och springer igenom spel!

Streamen kommer att finnas på http://twitch.tv/MrMushu , just nu finns det en trailer uppe ( http://www.youtube.com/watch?v=aUiYH-bK26g ) för dem som är intresserade av lite gullig After Effects grafik!

Spelen som är bekräftade just nu:

Doom 3
Minecraft (Custom Map!)
Terraria
Diablo 2 (D3 på väg, so .. Why not?!)
StarCraft: 2 (Se mig äga sönder min division!)
League of Legends (Kan också dra HoN om folk vill se det också!).
Amnesia: The Dark Decent.

Fler spel kommer att läggas till under tiden, har ni något som ni tror att jag (och dem som tittar) skulle vara intresserade utav, kommentera gärna!

Det kommer finnas flera olika "Event" inom denna live stream, t.ex. "Viewers choise.", där ni får chansen att välja ett indiespel från Steam / GamersGate som jag köper, testar, och sedan lottar ut till någon speciell!
Samt att jag kommer läsa upp mail inskickade från folk, allt ifrån shoutouts till frågor etc.

Streamen kommer att vara på engelska, så för er som har svårt för detta internationella språk, Im sorry. Dock bryter jag själv någorlunda så min engelska är inte heller perfekt!

MVH
Mr. Mushu!


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem

testa spela klart amnesia the dark descent

Medlem

Håller med Jaakko, skulle vara kul att kolla på, dock kan jag inte hålla med om att dygna är bra för att vända tillbaka på dygnet, det bästa är bara att gå upp klockan nio på morgonen för annars kommer du behöva sova ikapp dig massa timmar som sedan kommer skada dagen därpå (då du går och lägger dig 9-10) och riskerar att inte kunna somna..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Håller med Jaakko, skulle vara kul att kolla på, dock kan jag inte hålla med om att dygna är bra för att vända tillbaka på dygnet, det bästa är bara att gå upp klockan nio på morgonen för annars kommer du behöva sova ikapp dig massa timmar som sedan kommer skada dagen därpå (då du går och lägger dig 9-10) och riskerar att inte kunna somna..

Jag vet att dygna inte är det bästa sättet att få tillbaka sin dygnsrytm på, men jag har väldiga sömnproblem redan, och jag har fixat det förut via att dygna, så därför tänkte jag göra det en gång till!

Skrivet av Jaakko:

testa spela klart amnesia the dark descent

Haha! Nu vet jag inte om jag är rätta personen att spela Amnesia, testa det förut och jag blev inte precis rädd, då jag visste redan innan att spelet bara handlar om "nojja". Men det kan jag absolut göra, vem vet, jag kanske blir rädd mer in mot kvällen!


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem

Okej, men hoppas det blir bra iaf!

1
Skriv svar