Id gör Rage gratis i en vecka

Robot
Id gör Rage gratis i en vecka

Ios-versionerna av Id softwares Rage blir gratis till den 24 augusti – skynda, skynda!

#id-software, #rage


Medlem
Id gör Rage gratis i en vecka

Hygglo, skall hämtas direkt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Håhåhå! Blir o tanka genast!

Medlem
Medlem
Skrivet av Sevenix:

Källa?

http://www.facebook.com/rage?sk=app_198187203570616

Medlem

Antagligen det snyggaste spelet till telefoner.

Medlem

har mer än 746MB ledigt och inget android, är en stolt symbian-användare. Vad jag väntar på? Trodde detta bara fanns till ios?

Medlem

Jag läste ju fel, har ju en android =( Sadpanda deluxe

Medlem

Trevligt!

Ett tips är att tanka HD versionen oavsett vad man har en pryl (3Gs är visserligen minimum för HD versionen). Det är inte som andra spel där "HD" betyder iPad version, utan det ger skarpare texturer etc. på mindre enheter också.

Första gången jag hellre hade haft en Iphone framför en Android.

Inaktiv

Synd bara att det är en tråkig rälsskjutare. Men snyggt är det i alla fall.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Synd bara att det är en tråkig rälsskjutare. Men snyggt är det i alla fall.

Småkul var det iallafall. Men ja det hade ju varit lite bättre om man kunnat gå själv.

Inaktiv

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Skrivet av anon_98854:

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Vi sysslar inte med varumärkesstavning på FZ. Därför blir iOS>Ios, iPhone>Iphone, F.E.A.R.>Fear, PlayStation>Playstation, och så vidare.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Mjauv:

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Vi sysslar inte med varumärkesstavning på FZ. Därför blir iOS>Ios, iPhone>Iphone, F.E.A.R.>Fear, PlayStation>Playstation, och så vidare.

Rena rama stråtrövarfasoner!

Medlem

Fasen... jag som redan köpt det!
Var tråkigt dessutom. Jävla railshooter


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Köpte det när det kom och tröttnade rätt fort, det var tyvärr inte i samma klass som die hard trilogy ;).
Dock gillas det skarpt att id bjussar på det!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Mjauv:

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Vi sysslar inte med varumärkesstavning på FZ. Därför blir iOS>Ios, iPhone>Iphone, F.E.A.R.>Fear, PlayStation>Playstation, och så vidare.

då borde FZ bli fz

Medlem

Köpte också det när det kom och det är definitivt det snyggaste spelet till iOS men kanske även ett av dem tråkigare också. Inte värt pengarna så passa på när det är gratis!

Medlem

Blev sjukt förvirrad över vad fan Ios var förän jag kom på att de menade iOS.

Medlem

Om jag "råkar" sitta med en wp7-nalle då?...

Medlem

Varför Iphone? Kunde inte vi snälla androidnissar också få något skoj att leka med? Har man två kärnor och trevlig skärm så borde man ju få se något skoj på den.

S_Z
Medlem
Skrivet av Skez:

Köpte också det när det kom och det är definitivt det snyggaste spelet till iOS...

Skrivet av Paladia:

Antagligen det snyggaste spelet till telefoner.

Rage(HD) är snyggt men Infinite Blade med Unreal Engine 3 är fortfarande ett strå vassare ändå enligt mig.

Skrivet av Ghostknight:

Varför Iphone? Kunde inte vi snälla androidnissar också få något skoj att leka med? Har man två kärnor och trevlig skärm så borde man ju få se något skoj på den.

Av den enkla anledningen till att ni android-användare spenderar för lite pengar på appar. Ids Carmack (och även Epic Games) säger att de inte anser det lönsamt att satsa på android marknaden än.

Så det är bara att börja shoppa loss och öka utvecklarnas intresse för plattformen

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Mjauv:

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Vi sysslar inte med varumärkesstavning på FZ. Därför blir iOS>Ios, iPhone>Iphone, F.E.A.R.>Fear, PlayStation>Playstation, och så vidare.

F.E.A.R är juh faktiskt en förkortning, så där får du juh använda versaler om du så önskar även i korrekt svenska.

Medlem
Skrivet av Liquidedust:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Mjauv:

"Ios-versionerna"?
"iOS-versionerna" is more like it.

Vi sysslar inte med varumärkesstavning på FZ. Därför blir iOS>Ios, iPhone>Iphone, F.E.A.R.>Fear, PlayStation>Playstation, och så vidare.

F.E.A.R är juh faktiskt en förkortning, så där får du juh använda versaler om du så önskar även i korrekt svenska.

First encounter assault recon? typ
Första kontakt anfall recon, men hur översätter man recon? Spaning skulle jag säga, vet inte om det är 100% korrekt.

ont: Rage till telefon alltså?
totalt ointresserad.

Äh, på mobbe; give us the real thing!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gratis på den minst intressanta plattformen. Äsch!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Måste ju testas när det är gratis

Medlem

Trevligt, drog ner Rage HD de första jag gjorde efter jag hade läst artikeln! Har man något att göra på bussen till jobbet

Medlem

önskeläste "Så om du har 746MB över och råkar sitta med en Android-nalle" facepalm på mig!

1
Skriv svar