Battlefield-rea på Xbox Live

Robot
Battlefield-rea på Xbox Live

Tillägg till Bad Company 2 samt 1943 går under nuvarande vecka för halva priset.

#battlefield-bad-company-2, #battlefield-1943, #battlefield-bad-company-2-vietnam


Medlem
Battlefield-rea på Xbox Live

Alla som inte skaffat Vietnam, gör det!

Har länge nobbat DLC till BC2. Men kanske ska ta spectact ändå nu rå...

Medlem

Men man kan väl inte spela online som silver medlem..så..varför ledsen Smiley ?

Medlem

köp icke vietnam, har det till dator och banorna är riktigt usla.

Jag köper det på STEAM sen, PC-versionen självklart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av schmuttah:

köp icke vietnam, har det till dator och banorna är riktigt usla.

Det är såklart en smaksak. Jag håller dock med dig om att de är otroligt obalanserade, men vissa verkar spela Vietnam endast, och inte vanilla.

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av schmuttah:

köp icke vietnam, har det till dator och banorna är riktigt usla.

Det är såklart en smaksak. Jag håller dock med dig om att de är otroligt obalanserade, men vissa verkar spela Vietnam endast, och inte vanilla.

Jag kan bara uttala mig om PC-versionen men där är iaf de flesta servrarna helt tomma på folk. Det var mycket folk som spelade de första veckorna efter release men nu är det i princip folktomt.

Medlem

Vanilla <3.

Vietnam var kul ett tag, men för lite förstörelse imo.

Medlem
Skrivet av Corp!:

Alla som inte skaffat Vietnam, gör det!

Har länge nobbat DLC till BC2. Men kanske ska ta spectact ändå nu rå...

Nä, köp inte spectact.

Sett folk springa runt med skogs kamoflage på vinterbanor pga. det tillägget. Tur att man inte köpte det.

Medlem

Var ska man lira BC2 om man vill ha lite teamwork? sjukt kul spel men tröttnar på att folk inte har någon strategi över huvut taget för att ta över "flaggor"

Medlem
Skrivet av twoee:

Var ska man lira BC2 om man vill ha lite teamwork? sjukt kul spel men tröttnar på att folk inte har någon strategi över huvut taget för att ta över "flaggor"

Med vänner över skype.

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av schmuttah:

köp icke vietnam, har det till dator och banorna är riktigt usla.

Det är såklart en smaksak. Jag håller dock med dig om att de är otroligt obalanserade, men vissa verkar spela Vietnam endast, och inte vanilla.

Jag kan bara uttala mig om PC-versionen men där är iaf de flesta servrarna helt tomma på folk. Det var mycket folk som spelade de första veckorna efter release men nu är det i princip folktomt.

Och jag kan heller bara uttala mig för PC. Finns gott om servrar som är fulla, men det finns dock inte lika många servrar på Vietnam som BC2.

Medlem

Skulle dom inte lägga ner 1943?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av twoee:

Var ska man lira BC2 om man vill ha lite teamwork? sjukt kul spel men tröttnar på att folk inte har någon strategi över huvut taget för att ta över "flaggor"

Hitta svenskar att spela med, i de flesta forum är det folk som är aktiva. Kika in i lite bad company 2-trådar på olika forum.

Är emot att betala för skins men har alltid viljat bli av med rödluvan till medicen. Springa runt med en lysande måltavla på huvudet känns sådär.

Medlem

Härligt! satt i helgen o tveka om jag skulle köpa det....tänkte "eh jag kollar om det kommer nåt roligt på rean istället"
o titta va som trilla in

Medlem
Skrivet av Preed:

Skulle dom inte lägga ner 1943?

lolwut?

1943 har funnits sedan 2009. På konsol. Det är på PC som inte fick det, dvs det blev nedlagt.

Medlem

Bad Company 2 Vietnam är en skitbra exp. ni måste köpa det ni kommer inte att ångra er tro mig

1
Skriv svar