GC: Svenskspelet Payday: The Heist Gamescom-filmat

Robot
GC: Svenskspelet Payday: The Heist Gamescom-filmat

Svenska Overkill knåpar på co-op-action i stil med Left 4 Dead, där du utför kriminella dåd som till exempel bankrån.

#grin, #overkill-software, #payday-the-heist


Medlem
GC: Svenskspelet Payday: The Heist Gamescom-filmat

Grafiken ser riktigt fattig ut, men verkar ganska ösigt annars! Kan bli kul.

Medlem

såg riktigt nice ut måste jag säga!

Saknar lokal co-op till konsoller.
Om det hade haft det hade det lätt blivit day-one purchase, men nu får de nöja sig med mina pengar nån gång då det går på rea.

Medlem
Skrivet av xyanide:

Grafiken ser riktigt fattig ut, men verkar ganska ösigt annars! Kan bli kul.

Ser ut som de spelat in den i låg upplösning, tror det här kommer bli jävligt roligt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av xyanide:

Grafiken ser riktigt fattig ut, men verkar ganska ösigt annars! Kan bli kul.

Dat Source-engine. Utdaterad ofc.

Medlem

Bank Robbery Simulator 2011?

Medlem

Har redan bestämt att köpa detta sen innan dock kanske inte förens efter jul då man har lite pengar.Är mycket annat som man måste köpa som ni alla vet.

Medlem

ser lovande ut, men fasiken att det ska vara regen health. Kunde varit riktigt kul annars

Inaktiv

Detta borde man köpa för att stötta svenskt. Men det ser tyvärr rätt fattigt ut.

Medlem

Lätt ett köp!! Man får ju inte heller glömma att det är ett psn spel så priset blir nog max 200kr.

Medlem
Skrivet av daemoniaxx:

Bank Robbery Simulator 2011?

"simulator" är väl ändå att ta i?

Medlem

Blir lätt ett köp.


signatur

"High life on low budget"

Skrivet av Preath:

Dat Source-engine. Utdaterad ofc.

Är det verkligen source? Hittar ingen info som pekar på det. Om vi ska spekulera så tror jag snarare på Grins gamla Diesel-motor.

Medlem

Ser riktigt roligt ut. Grafiken lite gammal iofs. Blir antagligen ett köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

mycket, MYCKET tveksamt.

Medlem

Lite hög FOV eller? Grafiken ser ju som sagt lite taskig ut också men jag tror detta kommer vinna fett på roligt gameplay!

Medlem

Jag tror nog detta kan bli bra om det finns MP (multiplayer)

Medlem

Detta kommer bli riktigt skoj. Visst, gammal grafik men det funkar. Om jag har förstått det rätt så är det heller inte en full pris titel.

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av xyanide:

Grafiken ser riktigt fattig ut, men verkar ganska ösigt annars! Kan bli kul.

Dat Source-engine. Utdaterad ofc.

Inte Source-motorn, det är Diesel , Overkills in-house-motor

Medlem
Skrivet av kivi:

Lätt ett köp!! Man får ju inte heller glömma att det är ett psn spel så priset blir nog max 200kr.

Priset är bekräftat, och det komemr att kosta $19.99 vid launch, dvs 120-130 SEK

Medlem
Skrivet av ingen aning:

ser lovande ut, men fasiken att det ska vara regen health. Kunde varit riktigt kul annars

Det är ingen regen health, man har en liten sköld som kan regennas, men livet är helt som vanligt, man kan använda medic-bags osv och det finns upgrades för sköld/health.

Medlem

Urk..


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Är det coop så kan nog det här bli kul.

Medlem

Inspirerade av "Västbergarånet" på vissa delar här?

1
Skriv svar