Deus Ex blir regionslåst till pc

Medlem
Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Å andra sidan; varför bry sig överhuvudtaget? Importera spelet när det släpps samtidigt världen över, och vi har en trevlig "Nordic Edition"-utgåva här uppe i norden? Finns väl knappast någon anledning.

För att norden ofta är bra mycket dyrare än alla andra av någon anledning.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av PeTTs0n:

Å andra sidan; varför bry sig överhuvudtaget? Importera spelet när det släpps samtidigt världen över, och vi har en trevlig "Nordic Edition"-utgåva här uppe i norden? Finns väl knappast någon anledning.

För att norden ofta är bra mycket dyrare än alla andra av någon anledning.

Tja, jag tycker personligen inte att ~400SEK är så farligt för spelet inkl. 2st DLC-paket. Vill du bara ha själva spelet (PC) finns det från 259:- i Sverige. Försök att hitta det såpass billigt någon annanstans (med frakt och ev. tullkostnader), lycka till.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av PeTTs0n:

Å andra sidan; varför bry sig överhuvudtaget? Importera spelet när det släpps samtidigt världen över, och vi har en trevlig "Nordic Edition"-utgåva här uppe i norden? Finns väl knappast någon anledning.

För att norden ofta är bra mycket dyrare än alla andra av någon anledning.

Tja, jag tycker personligen inte att ~400SEK är så farligt för spelet inkl. 2st DLC-paket. Vill du bara ha själva spelet (PC) finns det från 259:- i Sverige. Försök att hitta det såpass billigt någon annanstans (med frakt och ev. tullkostnader), lycka till.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004XH7HFC/ref=pd_lpo_k2_d... Tycker detta är billigt, och det tillkommer ingen frakt eller extra priser, synd bara det är regionslåst, förhandsbokar bara spel därifrån nu för tiden.

12
Skriv svar