Någon här som blivit blöt?

Medlem
Någon här som blivit blöt?

Såg följande:
http://www.dn.se/nyheter/sverige/risk-for-nya-oversvamningar-...

Undrade bara om någon av er råkat ut för ett skyfall?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Bortsett lite småregn dag ut och dag in så har nordöstra GBG varit förskonat... än så länge.

Medlem

Så länge det inte träffar Stockholm så är jag nöjd!

Dock slog blixten ner inte långt ifrån mitt hus igår, vilket var ett perfekt alarm att vakna till!

Fort ur sängen och dra ut alla möjliga kontakter!


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem

Bor i nordvästra Skåne, viket är ganska söder i förhållande till resten av Sverige - men här är inga översvämningar vad jag känner till.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hoppas det kommer till Småland

Medlem

Hoppas det kommer spöregna i centrala Stockholm på lördagskvällen. Mer precist på innergården hos mig, runt kl 21-23 skulle vara bra.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Hoppas det kommer spöregna i centrala Stockholm på lördagskvällen. Mer precist på innergården hos mig, runt kl 21-23 skulle vara bra.

Vädigt precist detdär
Gårdsfest/Kräftskiva du inte känner för att besöka?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Åh ja, dygn blöt nästan helatiden

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Fuidama:

Hoppas det kommer spöregna i centrala Stockholm på lördagskvällen. Mer precist på innergården hos mig, runt kl 21-23 skulle vara bra.

Vädigt precist detdär
Gårdsfest/Kräftskiva du inte känner för att besöka?

Nja det är en privat gårdsfest på vår gård imorgon, men ingen verkar bry sig om att det ekar så mycket att man kan höra när folk pissar i gårdsbrunnen (vattenbrunn som stuprännorna leder till (för tydlighetens skull)). Blir som Hultsfred så fort folk drar på musik. Ingen bryr sig heller om man ber dem att dämpa sig.

Så för min del så for det vara lugnt tills de dukat fram godis, öl, vin etc och satt sig till bords, sedan får det gärna hagla golfbollar över dem.

Medlem

Bor i mellersta Lappland, och det är ju rätt söderut om man nu bor vid treriksröset, inga översvämningar här i alla fall!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

kiruna här, varit två dar med regn under hela sommaren vad jag kan komma på

Medlem

Idag har det varit lugnt (östra Göteborg).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

i Stockholm behövs det regn. Har varit soligt för länge och är torrt. Inte regnat på flera veckor. Hört att det skall komma regn i veckan, men åker utomlands imorgon

Medlem

Rapporteras lugnt från mUppsala!

Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:

Rapporteras lugnt från mUppsala!

Lite småregn har träffat Märsta, och det ser ut som om det rör sig mot Muppsala! Så ni kommer troligtvis få en liten stänk under natten eller imorgon!


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem

Ganska blött förut idag i södra gbg


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Här i norra Östergötland har det regnat konstant sedan klockan 13:00. Det var uppe vid 30 mm när jag kollade på mätaren klockan 21...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Här i norra Östergötland har det regnat konstant sedan klockan 13:00. Det var uppe vid 30 mm när jag kollade på mätaren klockan 21...

Mysigt gaming-väder iaf.

Medlem

Persoligen fick jag hålla surströmmingsskivan inomhus. Gör inte mig något men kanske någon mindre finsmakare till granne kan ha någon synpunkt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har regnat ganska ordentligt nu dem sista timmarna. Och som det ser ut, så kommer det nog fortsätta ganska hårt imorgon.


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem
Skrivet av MrMushu:
Skrivet av AntonAlmighty:

Rapporteras lugnt från mUppsala!

Lite småregn har träffat Märsta, och det ser ut som om det rör sig mot Muppsala! Så ni kommer troligtvis få en liten stänk under natten eller imorgon!

Där hade du rätt! Det häller ner :S

Medlem

Gör det här i Märsta också, och inte lite precis! Ungefär 10mm ..


signatur

"Ain't nothin' but a White Trash Party!" - Eminem

Medlem

Ja du, här i Handen regnar de och har sig i alla fall.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

spö regnade kraftigt igår kväll nonstop hela natten i centrala stockholm, verkar hålla i sig idag med. Kul!


signatur

Suup homie

Medlem

Hmm, misstolkade rubriken lite grann när jag läste den, hehe


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Här uppe i Piteå har det regnat tre dagar i sträck. Och mer regn ska det bli, hurra! :c

Medlem
Skrivet av Starshiip:

Här uppe i Piteå har det regnat tre dagar i sträck. Och mer regn ska det bli, hurra! :c

Bra för växterna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Inte egentligen, om man ser på försurningarna i vattnet! och jag vill komma torrskodd till min dagliga skolbuss, så inte bra för starshiip heller!

1
Skriv svar