Så ersätter du din avatar

Skägg.
10 Chambers
Så ersätter du din avatar

Du kanske märkt att avatarerna har försvunnit i och med den nya designen på forumet. Nu är det istället ditt foto som syns både i din profil och när du kommenterar. Vi har dock tagit bort kravet på att det ska vara ett foto av dig, du kan istället använda vilka pixlar du vill (som din gamla avatar). Förutsatt att de inte innehåller tentakler och annat som kan vara stötande för andra, såklart.

Gå till hit för att ladda upp eller ändra ditt foto.


signatur
Medlem

MIn avatar som jag har haft här alldeles för länge kommer ju inte fungera längre. :<
Hellre animerade avatarer än signaturer.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet

Vi behöver kunna resiza användarens bild dynamiskt, och det är inte möjligt med animerade giffar, därför har den möjligheten tagits bort. Utöver det är det förstås ett pedagogiskt snedsteg att ha två olika profilbilder för varje användare - ens identitet är lika i ens forumprofil, i kommentartrådar och på ens profilsida.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

jag gjorde en avatar nu precis men jag kan inte se den heller


signatur

Wasted.White.Boys

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Banditen:

jag gjorde en avatar nu precis men jag kan inte se den heller

Den måste också godkännas manuellt av redaktionen, vilket kan ta lite längre tid på helger.


signatur
Medlem

Test

Nu är jag lite OT här, men jag ändrade just mitt användarnamn från TryNotD[oo] till TryNotDo för att undvika spökandet med hakparenteser och citeringar som blir fel. ( [oo] var för övrigt ett "gristryne", clantag för unreal-klanen "porkflutes", som jag var med i för en herrans massa år sedan )

Edit: Trevligt, nu fungerar det, jag antar det också skulle godkännas manuellt av redaktionen. Finemang, tackar så mycket.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

1
Skriv svar