Massiv Witcher 2-uppdatering i september

Robot
Massiv Witcher 2-uppdatering i september

Version 2.0 är gratis och CD Projekt bjuder på ny svårighetsgrad, nytt handledningssystem, nya prylar, nytt spelläge, mängder av småfixar och alla tidigare släppta småsaker. Phew...

#cd-projekt, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Massiv Witcher 2-uppdatering i september

fan kanske dags att lira igenom hela spelet för 3rd gången när patchen kommer då.

Inaktiv

<3 CD Projekt.

Inaktiv

Intressant... Har ni en komplett lista av ändringar eller en länk?

EDIT: Det finns en video på Gametrailers och YouTube.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Kan tipsa om att Webhallen säljer specialutgåvan för 299kr. Inväntar uppdateringen innan jag spelar igenom spelet men några timmar in så känns det riktigt bra om än överdrivet krävande (tekniskt) och med ojämn svårighetsgrad.

Inaktiv

Exemplariskt beteende av CD Projekt. Andra utvecklare borde definitivt ta efter!

Medlem

OH SHI-


signatur

Imperator

De här killarna gillar sina fans, tummen upp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blev ett köp för mig nu

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Kan tipsa om att Webhallen säljer specialutgåvan för 299kr. Inväntar uppdateringen innan jag spelar igenom spelet men några timmar in så känns det riktigt bra om än överdrivet krävande (tekniskt) och med ojämn svårighetsgrad.

Ha... Jag köpte nyss spelet från Gog för $29.99 vilket är 194 kronor.

Dessutom får jag massa goodies som musiken, artwork, filmer, kartor, patchar och mer.

Jag hoppas att spelet är bra... Men jag köpte på god vilja. Utvecklare och utgivare som beter sig på det här sättet skall belönas.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skrivet av kebbe:

Kan tipsa om att Webhallen säljer specialutgåvan för 299kr. Inväntar uppdateringen innan jag spelar igenom spelet men några timmar in så känns det riktigt bra om än överdrivet krävande (tekniskt) och med ojämn svårighetsgrad.

Tackar för tipset!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt bra stil av dem. Dock kan man ju fundera hur de som snickrat på detta fått sina löner Är antagligen inte så många men endå.

Medlem

Får väll ta och spela igenom det i dark mode sen då... Gillar verkligen CD Project mer och mer. Hoppas inte trean tar lika lång tid som tvåan.

Inaktiv
Skrivet av tirim4:

Får väll ta och spela igenom det i dark mode sen då... Gillar verkligen CD Project mer och mer. Hoppas inte trean tar lika lång tid som tvåan.

Säg inte så

Ingen vill ha ett utkastat spel.
Däremot kan jag hålla med om de kan jobba effektivare och hålla samma kvalitet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Hmm, låter intressant, blir nog ett köp

Medlem

Här har vi exempel på utvecklare som bryr sig om sina fans.

Inaktiv

Trevligt med en Enhanced Edition för Witcher 2 också! Blir att köpa i september då, verkar ju som ett bra spel.

Medlem

Härligt! Håller precis på o spelar det..bara kommit 2-3h in...undrar om man ska vänta lite o se om updaten tillför nåt?

Medlem

Ett av de bästa spelen bli ännu bättre. Låter fint det.
Blir till att ta en omgång till (Dark) när denna patchen släpps. Och jag är en stor fan av arena så detta kommer nog bli jäkla underhållande.

Medlem

ah, kommer dra en genomspelning som alchemist när detta kommer ut.

Medlem
Skrivet av moberg:

ah, kommer dra en genomspelning som alchemist när detta kommer ut.

Tänkte samma sak. Blir intressant att se vad "Mutant" gör.

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av tirim4:

Får väll ta och spela igenom det i dark mode sen då... Gillar verkligen CD Project mer och mer. Hoppas inte trean tar lika lång tid som tvåan.

Säg inte så

Ingen vill ha ett utkastat spel.
Däremot kan jag hålla med om de kan jobba effektivare och hålla samma kvalitet.

Nä där håller jag med fullständigt men om slutet av 2013/början av 2014 hoppas jag på iaf. ettan kom ju fyra rå före tvåan men då höll de visserligen på och joxade med en Xboxversion som aldrig blev av, nu kanske de är mer effektiva med den... Aja, så länge de släpper så här fina patchar kan jag till och med tänka mig att betala för ett DLC med ytterligare story eller nått.

Medlem

CD projekt måste ju vara raka motsatsen till activision ^^


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar