GC: Wildstar – premiärgameplay

Robot
GC: Wildstar – premiärgameplay

Dyk in i ett hisnande massivt onlinerollspel i rymdmiljö med hjälp av vårt arkiv. Runt nio minuter gameplay ges från NCSofts nya storsatsning.

#world-of-warcraft, #carbine-studios, #ncsoft, #wildstar


Medlem
GC: Wildstar – premiärgameplay

hmm vart är gejmplayet?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Undrade precis samma sak..

Medlem

.... jaha........ gameplay....... vart?

Medlem

Försvinnande bra?

Medlem

Nah inget för mig iaf.

Medlem

Nu funkar det!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Får väll ta o förska fixa en application för betan en gång till (Funkade inte första gången).

Medlem

Var det någon som sa World of Warcraft?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Det här ser otroligt ut! Synd att man inte fick se lite av warrior klassen...nu till den ständiga nackdelen med MMO´s, vilket ska man spela?

The Secret World eller Wildstar?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Var det bara jag som fick någon sorts Phantasy Star-vibb? Jag vet inte riktigt varför.. möjligen karaktärerna och världen som visades.

Medlem

tycker det är lite tråkigt att alla kommande spel som har lite "cartoon-like"-design direkt blir associerat med/ anklagat för rip-off på - wow. tycker det är ganska mysigt att spela såna spel, brukar bli mysigare och trevligare atmosfär. får en slags lägerelds-känsla

that's just my opinion!

ser ut att ha potential, verkar riktigt lovande! skulle vara kul att få tillgång till beta senare

Medlem

Det ser rikigt bra ut detta blir nog ett köp om det inte har månadsavgift annars köper jag Guild Wars 2. till Guild Wars 2 jag har hört att dom tänker göra expansioner till spelet senare

Medlem

Det ser intressant ut. De såg ut att ha lyckats skapa en bra stämning i spelet. Styrningen såg intressant ut. Att snabbt hoppa undan för attacker eller att ta skydd bakom föremål är lite annorlunda mot de MMO jag har spelat.

Det är en massa mmo spel som kommer ut "snart" som verkar intressanta. Jag som har tänkt att hålla mig borta från mmo spel... De tar så mycket tid.

Medlem

För... animeaktigt.

Medlem

Inget gameplay? Vad babblar folk om? Fanns ju där rakt framför näsan på en, bara inget HUD som syntes.

Skrivet av marduk:

För... animeaktigt.

Anime? Va? Kolla på lite mer västerländska tecknade filmer. Om något så påminner grafiken en om filmer som Treasure Planet eller Titan A.E.
http://deneroff.com/Images/Treasure%20Planet/Treasure%20Planet.jpg
http://sorozatportal.neobase.hu/sites/sorozatportal.neobase.hu/files/users/A-fraid/titangang.jpg

Jag är intresserad, de har rätt coola idéer bakom spelet som Explorer och Scientist subklasser som verkar spännande att spela.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Javas:

Det här ser otroligt ut! Synd att man inte fick se lite av warrior klassen...nu till den ständiga nackdelen med MMO´s, vilket ska man spela?

The Secret World eller Wildstar?

http://www.youtube.com/watch?v=VQDxhDkvfWk&feature=related

Lite warrior-gameplay.


signatur

Jaha.

Medlem

Jisses va tråkigt... Speciellt hur "episk" scenen med slaget är... står 5 soldater bakom en l iten vägg och skjuter lite på måfå... lyckas verkligen få fram känslan av krig. Sånna här MMO fungerade när WoW dök upp, men knappast nu. Det har ju för fan gått 6-7 år... lite utveckling tack.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar