Problem med sensitivity

Medlem
Problem med sensitivity

Väldigt ofta när jag spelar något så finns det någon t-bord combo som gör så att min mus sens sänks något helt otroligt.. Vet inte om det är mouse acc som kanske stängs av eller något liknande.. Men jag förstår verkligen inte vilka knappar det är jag kan komma åt för att det ska bli så! Har googlat som en galning men hittar inget.. Detta händer mest när jag spelar wow och speciellt arenan eller annan pvp när man behöver använda många knappar snabbt.. Har dock lyckats få det i windows också (Har en mx 518 och kör windows 7) Någon kanske vet vilka knappar det är som gör såhär?

Medlem

Inte så enkelt att det är knapparna på musen du kommer åt då? +och - på var sida om scrollhjulet?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Haha tack Så långt tänkte jag inte ens.. Tur att vissa kan tänka logiskt i alla fall Tack för hjälpen!

Medlem

Hehe, NP.
Been there done that, fast jag visste ju vad jag hade råkat trycka på förstås


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar