Vinn Deus Ex: Human Revolution!

Robot
Vinn Deus Ex: Human Revolution!

Vi tävlar ut specialutgåvan Augmented Edition.

#deus-ex-human-revolution-1, #ion-storm


Medlem
Vinn Deus Ex: Human Revolution!

Som jag whinat om tidigare när det kommer till sådana här tävlingar; PC versioner tack


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Bara PS3 och 360? Då är det ju ointressant.

Medlem

Deus Ex? Ja tack!

Medlem

Jaha, bara Konsoler, wtf?

Redaktör

Vi försökte (förstås) få med pc-versionen också, men de var dessvärre slut hos utgivaren. Men recensionen görs på pc i alla fall, det kanske kan vara en tröst.


signatur
Medlem

Alltid kul med tävlingar

Synd bara att ingen pc version var inkluderad i denna tävling. Avstår nog eftersom man själv saknar konsol.
Dock blev jag glad när jag läste att ni ska recensera pc versionen

Lite off-topic:
Ni som undrar över hur deus ex: HR kommer påverkas av att det släpps till fler plattformar:
HOW WILL THE PC VERSION BE DIFFERENT FROM THE CONSOLE VERSIONS?

DirectX 11;
"The PC version of DX:HR will feature DirectX 11 support for improved visuals. It will have more advanced AI to compensate for the precision offered by the mouse, in addition to optimized controls, and a unique UI tailored to the platform. "

Referens/källa:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=86841


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Står nog över med tanke på att jag bara spelar PC... =-(

Medlem

Jäklar va det haglade klagomål på en gång.... Ah... Good ol' Sweden... Va glada att de ens har tävlingar snorungar.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

totte08,. stfu. klart som fan folk får vara besvikna över bristen på en Klok version av spelet, det är inte alla som klarar av att spela på gimpade konsoler

Medlem

Klart man först blir glad över chansen att vinna spelet, som snabbt övergår i besvikelse när man inser att man inte kan spela versionen man kan vinna. Borde stått "till konsol" eller liknande i nyhetsrubriken.

Medlem

Tävlingen har inte börjat än, den börjar 2011-08-20 13:00.

Inte okeeeej


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Lätt att man ska försöka vinna Har funderat på denna titel då PCG gav bra betyg och dom brukar ha koll Har funderat på PC eller PS3an men kan jag vinna en gratis så varför inte

Medlem
Skrivet av totte08:

Jäklar va det haglade klagomål på en gång.... Ah... Good ol' Sweden... Va glada att de ens har tävlingar snorungar.

Handlar nog inte om otacksamhet utan snarare blir man nog besviken över att man inte kan spela det eftersom man inte äger "rätt" format eller inte vill spela en "nerdummad" version av spelet.

OT:
Kommer nog delta trots att jag redan förbeställt spelet på pc. Recension redan på måndag alltså, kommer ni ta upp skillnaderna mellan de olika utgåvorna? Detta är något som blir allt vanligare och jag tycker det är skrattretande att kalla spel för Collectors Edition eller limited edition när de inte är begränsade (hela vitsen med samlar utgåvor är som borta när de släpps i obegränsat anta).

Medlem

Awesome, om jag inte vinner grattis till alla vinnare

Medlem

Hjärta Fz. Ni vet hur man får en arbetslös ungdom att känna sig lite bättre över sin nuvarande situation.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Den här gången vill jag vinna

Jahopp, Blir till att avboka igen då! och sen hoppas på det bästa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vore skoj och vinna så man kan jämföra med den redan bokade pc versionen

Medlem
Skrivet av Tompa:

Men recensionen görs på pc i alla fall, det kanske kan vara en tröst.

Bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Nu hoppas vi innerligt att vi vinner då!

Medlem

*Håller tummarna*

Ser verkligen framemot detta spel.

Medlem

Får väl hoppas att man kan byta till sig PC-versionen på något vänster om man vinner.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

mycket whine på folk nu för tiden här på fz forum tycker jag.

Medlem
Skrivet av robbis:

mycket whine på folk nu för tiden här på fz forum tycker jag.

Som på alla sidor på internet, typ. Jag fattar inte att folk orkar

Ish
Medlem

Nästan klar med pre-loaden via steam. Vet inte om jag skulle vilja ha det på konsol dock
Men trevligt spel hur som helst.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Nästan klar med pre-loaden via steam. Vet inte om jag skulle vilja ha det på konsol dock
Men trevligt spel hur som helst.

Hur vet du det?

Medlem

Bara hoppas att man vinner nu då

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Hur vet du det?

Antar att han läst en recension av spelet, finns en i PcGamer

Ish
Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Ish:

Nästan klar med pre-loaden via steam. Vet inte om jag skulle vilja ha det på konsol dock
Men trevligt spel hur som helst.

Hur vet du det?

Intuition. Seriously. Jag brukar veta sånt av någon anledning :s
Finns flera spel som failat som jag redan innan jag spelat dem bara visste skulle misslyckas.
Jag tror folk överspelar det här med 3rd person cover systemet skulle förstöra spelet.
Jag vill inte sätta de orden i sten, då jag gillar både första och tredje persons vinkeln.
Men jag tror det kan passa i sammanhanget.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

12
Skriv svar