Testa Might & Magic: Heroes VI

Robot
Testa Might & Magic: Heroes VI

Demoversion släppt, hämta det storväxta smakprovet från filarkivet.

#ubisoft, #might-magic-heroes-vi-1


Medlem
Testa Might & Magic: Heroes VI

Finns det på steam?

Medlem

Inte ännu. Spelet finns dock att förboka där så demot dyker säkert upp också.

*Edit
"Filarkivet har just nu 62 av maximalt 60 användare inloggade."
Vad hände med torrentnerladdningen som ni hade förut? Vore ju klockrent när det kommer lite större släpp som detta.
*/Edit

/ LordDaimos

Medlem

För de som inte vill vänta på FZ's kö.

Här börjar det laddas direkt, 10mb/sek.

http://www.fileplanet.com/221898/download/Might-&-Magic-Heroe...


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

tack
kändes lite som att kösystemet lurade mig.. 4 av 21 i kö ena stunden sen 21 av 21 andra..

Medlem

"Innehållet är detsamma som ingick i sommarens betatestning, minus kampanjen Sanctuary."

Kan ni inte bara skriva vad innehållet är istället för att vara några "smart ass"? Jag tvivlar på att ens en bråkdel håller reda på vad som finns eller inte finns i diverse stängda betor.

Medlem

Torrenten är helt paj.


signatur

iObject!

Medlem
Redaktör
Skrivet av Paladia:

"Innehållet är detsamma som ingick i sommarens betatestning, minus kampanjen Sanctuary."

Kan ni inte bara skriva vad innehållet är istället för att vara några "smart ass"? Jag tvivlar på att ens en bråkdel håller reda på vad som finns eller inte finns i diverse stängda betor.

Det där var den info jag fick, och eftersom jag inte lirat betan kan jag inte berätta mer än så. Hade inte alls som avsikt att vara smart-ass.


signatur
Medlem
Redaktör
Skrivet av Weepings:

Torrenten är helt paj.

Supporten är på't!


signatur
Medlem

Detta är vad som stod på HMM's hemsida
"In the demo you can play 3 campaign maps!
• Tutorial campaign: Griffin Bane
Years have passed since the death of Duke Pavel (Reveal Trailer), killed by Demons summoned by the dying wish of the Orc Shaman Toghrul whose tribe had been slaughtered by the Griffin armies. Now a young man, Pavel’s only son Slave accompanies his aunt, Sveltana (Reveal Trailer), in the mountains of the Griffin Duchy to investigate signs of a new Demon threat
In this map, the player will discover and control the first Haven and Orc units as well as learn all the basics of the Heroes game mechanics
• Prologue campaign: The Emperor’s Will
Years have passed - Slava has known war against Elves, found and lost love, eventually marrying a daughter of the Stag Duchy and fathering five promising children. Friendship between Slava and Kraal’s Orc remains strong. When the Emperor issues a decree authorizing Slava’s old enemy, Duke Gerhart of the Wolf, to deport the Orcs and claim their lands, Slava doesn’t hesitate to defy the Emperor’s will to defend his friends.
Here, the player will be able to carry on his adventure with the already level-up Duke Slava character and learn all the new features available in Heroes VI including the Area of Control, the Dynasty Weapons & Traits, the Town Conversion, the Unique Buildings, etc…
• MULTIPLAYER “HOTSEAT” MODE: Broken Alliance
In Broken Alliance, up to 3 Human players are fighting for dominance of the lands, but they have also to face 3 AI players in control of richer territories. It is not only a matter of strategy, but also of speed… You can play different factions: Haven / Sanctuary / Necropolis / Inferno / Stronghold"

Medlem
Skrivet av b0ne:

För de som inte vill vänta på FZ's kö.

Här börjar det laddas direkt, 10mb/sek.

http://www.fileplanet.com/221898/download/Might-&-Magic-Heroe...

Tackar

Medlem
Skrivet av StenSaxWTF:

Detta är vad som stod på HMM's hemsida
"In the demo you can play 3 campaign maps!
• Tutorial campaign: Griffin Bane
Years have passed since the death of Duke Pavel (Reveal Trailer), killed by Demons summoned by the dying wish of the Orc Shaman Toghrul whose tribe had been slaughtered by the Griffin armies. Now a young man, Pavel’s only son Slave accompanies his aunt, Sveltana (Reveal Trailer), in the mountains of the Griffin Duchy to investigate signs of a new Demon threat
In this map, the player will discover and control the first Haven and Orc units as well as learn all the basics of the Heroes game mechanics
• Prologue campaign: The Emperor’s Will
Years have passed - Slava has known war against Elves, found and lost love, eventually marrying a daughter of the Stag Duchy and fathering five promising children. Friendship between Slava and Kraal’s Orc remains strong. When the Emperor issues a decree authorizing Slava’s old enemy, Duke Gerhart of the Wolf, to deport the Orcs and claim their lands, Slava doesn’t hesitate to defy the Emperor’s will to defend his friends.
Here, the player will be able to carry on his adventure with the already level-up Duke Slava character and learn all the new features available in Heroes VI including the Area of Control, the Dynasty Weapons & Traits, the Town Conversion, the Unique Buildings, etc…
• MULTIPLAYER “HOTSEAT” MODE: Broken Alliance
In Broken Alliance, up to 3 Human players are fighting for dominance of the lands, but they have also to face 3 AI players in control of richer territories. It is not only a matter of strategy, but also of speed… You can play different factions: Haven / Sanctuary / Necropolis / Inferno / Stronghold"

Tack för den!

Medlem

Ifall det är pre-order TF2 vapen så är det ett lätt köp :>


signatur

iObject!

Medlem
Skrivet av Weepings:

Ifall det är pre-order TF2 vapen så är det ett lätt köp :>


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av b0ne:

För de som inte vill vänta på FZ's kö.

Här börjar det laddas direkt, 10mb/sek.

http://www.fileplanet.com/221898/download/Might-&-Magic-Heroe...

Mooothaaafuckaaaa!! Grymt, det laddar verkligen i 10mb/s

thnx b0ne

Redaktör
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Weepings:

Torrenten är helt paj.

Supporten är på't!

De får inte ordning på den i dag, så jag la till Fileplanet-länken i nyheten som alternativ.


signatur
Medlem

En .rar i en .rar HoMM VI: Inception xD

Inaktiv
Skrivet av Rixard:

En .rar i en .rar HoMM VI: Inception xD

Vem vare, vem vare! vem vare som packa? Säg vem det fucking var!

Medlem
Skrivet av Rixard:

En .rar i en .rar HoMM VI: Inception xD

Inception. Haha!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Testa betan o det var nice, märks dock att det är beta ganska hårt. Dock undrade jag om nån vet om det kommer Random map generator till Hotseat läge? som homm3 hade, annars är det ju värdelöst o köra hotseat etc. PM:a mig om du har nån aning.

Medlem

Hade det inte varit för min uråldriga uppkoppling så.. Kanske blir ett köp i framtiden. Älskade dom gamla spelen.

Medlem

Alltså vafan har de gjort en jättemiss eller har jag bara missat något på första banan?
Jag får i uppdrag att bygga en fortification innan jag kan lämna området. Men när jag väl fick de uppdraget hade jag använt allt mitt trä till andra byggnader.
Så nu är jag fast där och de verkar inte finnas nån lumber mill i närheten som kan ge mig en trä-inkomst.

Antar att då går att trada till sig trä, men de tar ju fan en evighet...

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Alltså vafan har de gjort en jättemiss eller har jag bara missat något på första banan?
Jag får i uppdrag att bygga en fortification innan jag kan lämna området. Men när jag väl fick de uppdraget hade jag använt allt mitt trä till andra byggnader.
Så nu är jag fast där och de verkar inte finnas nån lumber mill i närheten som kan ge mig en trä-inkomst.

Antar att då går att trada till sig trä, men de tar ju fan en evighet...

har du ens kört h123? eller 4.5........

1
Skriv svar