Tråden där vi tipsar varann om digitala erbjudanden

Skribent
Tråden där vi tipsar varann om digitala erbjudanden

Den digitala marknaden på spel har blivit en djungel i mitt tycke, många distributörer och alla har olika erbjudanden, vissa har nya varje dag. Istället för att lägga tid på att surfa runt på en massa olika sidor och leta efter det där speciella klippet tycker jag vi kan hjälpas åt att samla erbjudanden på alla sidor i den här tråden.

Jag kommer ihåg att FZ hade något liknande förut där alla olika sidors speciella helgerbjudanden togs upp, synd att det försvann. I alla fall nu tycker jag vi hjälper varann att köpa bra spel till bra priser.

Man skriver helt enkelt: Spel, sida, kostnad och när erbjudandet går ut plus gärna en länk.

Skribent

Jag kan börja

Renegade Ops på Steam. 4-pack för 24.99:-€ (50% rabatt).
Ett förköps erbjudande så det gäller tills spelet släpps

http://store.steampowered.com/app/99300/

Medlem

Bra initiativ! Vet att fz körde en nyhet varje fredag förut men det dog bara ut. Bra att vi kan posta tips här då.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Dawn of war (första med expansioner) Halva priset på Steam just nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Finns en liknande tråd på sweclockers men har inte länken dit, däremot har jag i den tråden hittat denna länk:

http://isthereanydeal.com/?by=price:desc

Detta är en sida som ska lista alla erbjudanden just nu och man kan även söka efter specifika spel.

Medlem

Åh, det finns en sådan här tråd sedan tidigare på FZ, men jag tror den låg under Allmänt. Om någon är intresserad så kan man säkert hitta den med sökfunktionen. Vet dock inte om den tråden var enbart för digital nedladdning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent

Sökte faktiskt innan jag skapade den här men kan ju ha missat. Tänkte inte ens på retailerbjudanden som kan finnas :P, köper endast PC-spel på digitala reor nuförtiden. Hittar någon ett bra retailerbjudande så är det självklart bara att posta.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Sökte faktiskt innan jag skapade den här men kan ju ha missat. Tänkte inte ens på retailerbjudanden som kan finnas :P, köper endast PC-spel på digitala reor nuförtiden. Hittar någon ett bra retailerbjudande så är det självklart bara att posta.

Utan att använda sökfunktionen ser jag att Tipstråden ligger på sidan två under "Allmänt snack":
http://www.fz.se/forum/allmant-snack/tipstraden-157102

Edit: Nu ligger den på första sidan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent

Ok, sökte faktiskt bara i forumet för PC eftersom det var bara PC jag var ute efter. Bara flummigt att ha två trådar så vi kan väl lägga ner den här då, eller ska man en speciell för bara PC-spel?

Medlem

Tja... mig spelar det ingen roll. Är det bara PC så passar den bättre här. Jag gissar att den andra tråden är lagd under Allmänt eftersom tråden då når fler. Om någon mod vill slå ihop trådarna så gör dom det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Finns en liknande tråd på sweclockers men har inte länken dit, däremot har jag i den tråden hittat denna länk:

http://isthereanydeal.com/?by=price:desc

Detta är en sida som ska lista alla erbjudanden just nu och man kan även söka efter specifika spel.

Ingen orsak!

Medlem

vad är greenman gaming? ser ut som steam.. Och det ser som man behöver det, någon som har koll på det?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

vad är greenman gaming? ser ut som steam.. Och det ser som man behöver det, någon som har koll på det?

Jag såg det också men eftersom priserna inte var speciellt mycket billigare så letade jag inte vidare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Steam: Jamestown -50% ungefär 45kr. Gäller en dag.
Har inte spelat spelet men det ser härligt retro ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Steam: Jamestown -50% ungefär 45kr. Gäller en dag.
Har inte spelat spelet men det ser härligt retro ut.

fan påminner om de spel man satt med förr i världen och nötte..bockar och bugar för att du tipsar!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Steam: -75% på Borderlands och Hearts of Iron III


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hänvisar er till den här tråden.

Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar