Rykte: Fable 4 släpps 2013

Robot
Rykte: Fable 4 släpps 2013

Vi kan förvänta oss ett Fable med klassisk spelkontroll. Men till vilka format släpps det?

#fable-the-journey, #fable-iii, #fable-ii


Medlem
Rykte: Fable 4 släpps 2013

Behövs verkligen denna Fable diarré? vore det inte bättre att de tog lite tid till att polera och optimera ett nytt fable? ge det något extra års utveckling och göra det riktigt bra?

Medlem

Hur kan det bli mer lättsamt och familjevänligt än det redan är??

Medlem

Synd bara att spelen har blivit sämre och lättare sedan ettan.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ännu en nyhet där en utvecklare väljer att gå mainstream. Det jag inte förstår med detta är att man gör sina gamla fans förbannade och sen undrar jag hur i hela friden de lyckas med att marknadsföra spelen som "casual" och "lätttillängliga"? Visst, de kan göra spelen easy mode men hur når de ut med denna infon till den breda massan? Tror inte direkt att faster Agda läser spelnyheter och tänker "WOW Fable 4 verkar vara något som till och med jag klarar av" eller att random pappa Svensson gör detsamma och köper det till sin 12-åring som just har fått en Xbox. Kan någon förklara för mig hur de bär sig åt att tjäna mer pengar/komma undan med denna vidrigt giriga strategi? :/

Medlem

betyder att in kinect versionen finns in fula ord,pruttar och annat sådant som mammor hatar


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vore ju bra mycket mer intressant om dom gav sig på ett nytt Black and White. Eller hitta på något helt nytt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Black and White 3 WHEN!?

Medlem

#3 dude, ettan måste ha varit det lättaste ändå. Man fick skit lätt ihop pengar till healing pots och ressurection pots.

Inaktiv

Hur fan blir det med Black & White 3 då?? Snälla Lionhead Studios.. ta en paus från Fable några år och utveckla fram ett underbart RTS spel precis som B&W... sen efter kan ni börja bygga på ett Fable 1 spel igen. Vafan.. blir lack på att vänta..

Moderator | Testpilot

Jag gillar Fable. Men spelen blev bara sämre och sämre.

Ettan är lätt det bästa och tvåan är en bra uppföljare. Trean är okej. Inget mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

#3 dude, ettan måste ha varit det lättaste ändå. Man fick skit lätt ihop pengar till healing pots och ressurection pots.

Bossfajterna var inte nådiga :/

Sen kan man ju tycka vad man vill om slutbossen i 2an och bossarna i 3an.

Men det var inte bara att köpa den största pistolen och autoaima allt i ettan.
Man kan ju praktiskt taget inte lyckas dö i 2,3.

Sen att de tog bort klädernas funktion (mer än utseende) suger ju mest av allt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av cyberzaikoo:

#3 dude, ettan måste ha varit det lättaste ändå. Man fick skit lätt ihop pengar till healing pots och ressurection pots.

Bossfajterna var inte nådiga :/

Sen kan man ju tycka vad man vill om slutbossen i 2an och bossarna i 3an.

Men det var inte bara att köpa den största pistolen och autoaima allt i ettan.
Man kan ju praktiskt taget inte lyckas dö i 2,3.

Sen att de tog bort klädernas funktion (mer än utseende) suger ju mest av allt.

håller helt med om kläderna men att man kunde dö i ettan är ju dock bara spekulationer... ha några mana pots = oändlig sköld, nästan omöjligt att bli skadad genom hela spelet enda svåra var att klara ut hela spelet med endast pinnen inget fable spel är svårt, så är det bara :/

Medlem

Ska dom ändra så 4an blir enknapps rpg nu eller.
2an var kass, 3an rutten o 1an underbar:)

Medlem

Släpp det inte till PC så jag slipper slösa tid och pengar på det. Trean var så brutalt tråkig och lätt även om jag körde på svåraste. ;/

Medlem

Det ska mycket till + ett demo så man kan testa innan jag köper detta..

Trean var riktigt sunkig..
Riktigt.. På riktigt..

Medlem

De kan ha skiten till xbox360. Jag vill inte se det ens till PC. Kommer ihåg hur mycket man längtade till 3:an ,men nu i efterhand var det som Angry Joe brukar säga "What a Fcck " . Jag har tappat helt förtroende för Lionhead.

Medlem

Ser inte fram emot det alls men vet att jag kommer köpa ändå

Medlem

Se till att lyckas med 4an, något ni inte gjort sen orginalet


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Blir att se framemot, gillat alla delar i serien.

Medlem

Let the milk begin


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar