Deus Ex: Human Revolution

Robot
Deus Ex: Human Revolution

Elva långa år senare kommer äntligen en prequel till det mästerliga Deus Ex. Håller de cybernetiska uppgraderingarna måttet?

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos


Moderator | Testpilot
Deus Ex: Human Revolution

Underbar recension.

Är lite skeptisk till att det verkligen är så bra, men vi får se helt enkelt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bra skrivet...Detta ska bli ett köp helt klart.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Läckan var ju fantatiskt bra tyckte jag, blir nog detta och batman som är bra kandidater till game of the year eftersom mass effect inte kommer i år.

Testpilot

Kan det inte vara fredag snart så man kan lira!

Spelhösten verkar börja bra iallafall !!

Medlem

Plånboken är väldigt tom just nu... får köpa det sen när jag har mer pengar!

MFC
Medlem

Blir nog ett köp...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hmm 4/5. Bra recension förövrigt, såg även att det fick 94% i PCGamer. Blir garanterat ett köp i väntan på alla andra spel som skall komma. Fattig kommer man bli, men vad gör det när det är spel man lägger pengarna på

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Bra recension får bli ett köp snart.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Bra recension, men vad menas med:

"Välskriven, om än konspirationsfylld story"

Är det dåligt att det är mycket konspirationer i den?


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Köper Collector's Edition på torsdag.

Är ett enormt fan av Deus Ex (är på min 21:a genomspelning just nu), så har oerhört höga förväntningar här...

Medlem

Måste ju fråga

Hade Edios eller Squre Enix några krav på er recension ?

tänker i samband med att Gamereactor bojkotta recensionen av detta spel just pga krav från Edios/Squre Enix


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

kanske man borde köpa till xboxen när man få lön...är lite speltorka just nu


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det låter ju som att recensenten inte riktigt har fått grepp om originalet. Jag har spelat den läckta betan och jag kan ju säga att DX:HR verkligen inte är "smartare" än originalet. Och det är väl uppenbart att man inte kan smyga förbi en boss? Så var konceptet i ettan och det fungerade utmärkt.

Och den största frågan av alla: Varför är det negativt att storyn är konspirationstung??? Ett Deus Ex utan konspirationer är ju som Fredrik Reinfeldt utan flint! Annars en bra recension.


signatur

Imperator

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dinskugga:

Måste ju fråga

Hade Edios eller Squre Enix några krav på er recension ?

tänker i samband med att Gamereactor bojkotta recensionen av detta spel just pga krav från Edios/Squre Enix

Tidstyrt embargo, som med de flesta andra recensioner. Mats brukade dessutom att ha för vana att slänga alla "recensionsguider" när han redaktörade på Superplay. Vad Petter (GR) fått för krav är ett underhållande mysterium.


signatur
Avstängd

Någon som vet vilket platform detta recenserades på? Har sjuk beslut ångest om det blir att köpa till PS3 eller PC...

Medlem

"Clint Eastwood-kopia med samma känsloregister som en fyrtumsplanka"

Gosh you got me there!

Detta måste jag ha!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Blir ett köp!

Dock så är allt väldigt gult...

Medlem
Skrivet av bal0:

Någon som vet vilket platform detta recenserades på? Har sjuk beslut ångest om det blir att köpa till PS3 eller PC...

I recensionen står det klart och tydligt att testplattformen var PC


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Läckan var ju fantatiskt bra tyckte jag, blir nog detta och batman som är bra kandidater till game of the year eftersom mass effect inte kommer i år.

Läckan övertygade mig om spelets kvaliteter och en förbeställning. Väntan tills fredag känns outhärdligt lång, dock..

Medlem

Väldigt bra recension!
Blir garanterat köp för min del

Medlem

Längtar tills på torsdag! Då blir det till att tanka ner det från game uk download store.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Håller med, bra recension! Givet köp. Känns som jag kommer bli rätt såld på detta.

Ish
Medlem

Awwweeesuuum!! Jag har redan laddat ner det, släpp det någon gång så jag kan börja spela!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

"Clint Eastwood-kopia med samma känsloregister som en fyrtumsplanka"

Bra, JC Denton var likadan. Straight to business, vill inte ha Mass effect sex eller snyfthistorier i spel.

Medlem

Här sägs det näst samma sak som på GT-recensionen. Hjälpsam recension!

Medlem

Blir trevligt på fredag, återstår att se när steam släpper på det dock

Medlem

Bra recension, jag kommer nog att införskaffa det till helgen.

Medlem

Trevlig recension, måste bränna lite CSN cash och köpa det i helgen.

Medlem

Förboka och redan nedladdat från Steam

Skriv svar