Mindre framtid, mer nutid i Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Mindre framtid, mer nutid i Ghost Recon: Future Soldier

Sättet folk spelar på har förändrats, hävdar Ubisoft. Detta är anledningen till de stora förändringarna i Ghost Recon: Future Soldier.

#ubisoft, #ghost-recon-future-soldier-2


Medlem
Mindre framtid, mer nutid i Ghost Recon: Future Soldier

Jag saknar Ghost Recon som det var på den gamla goda tiden då det var PC-exklusivt och galet svårt.. Jag provade ett av de nyare spelen och avinstallerade det efter en timmes spelande ungefär. *sadface*

Medlem
Skrivet av red_laces:

Jag saknar Ghost Recon som det var på den gamla goda tiden då det var PC-exklusivt och galet svårt.. Jag provade ett av de nyare spelen och avinstallerade det efter en timmes spelande ungefär. *sadface*

Har du första spelet på Steam? Kan lira lite co-op isåfall

Medlem

lirat att GR spel, gillar de gammla lika mycket som de nya och hoppas detta blir bra

Medlem

Originalet är ett av mina favoritspel. Av att döma efter de gameplay-filmer man har sett från Future Soldier där fiender tar halva magasin av maskingevärseld och annat flum så är jag inte optimistisk. Och varför tredjepersonsperspektiv?

Medlem

Snälla Ubisoft ge oss ett Rainbow six Vegas 3! snälla

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av red_laces:

Jag saknar Ghost Recon som det var på den gamla goda tiden då det var PC-exklusivt och galet svårt.. Jag provade ett av de nyare spelen och avinstallerade det efter en timmes spelande ungefär. *sadface*

Har du första spelet på Steam? Kan lira lite co-op isåfall

Nej tyvärr vet jag inte vart jag har spelet.. Kanske lika bra, vissa spel bör man inte spela om så man har kvar det fina minnet.

Medlem

Fler FPS som ser exakt likadana ut, ÄNTLIGEN!
(Hoppas sarkasmen lyser som bara den.)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bara jag som saknar dom gamla stenålder - medeltida basbyggande strategi spelen såsom empire earth mf. ?

Börjar bli lite väl många fps för att man ska bry sig om ett till kommer ut...

Medlem

Denna serie var (även om det är en klyscha) bättre förr.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mer nutid, men extremt mycket mer futuristisk utrustning. Låter vettigt. Originalserien hade väl egentligen ingenting som var speciellt futuristisk?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

5-10 år framöver? med 100% stealth suit... yeah right...

Medlem

"Ändrade förhållanden inom FPS-genren".
Det jag sett av spelet har varit i tredjeperson. Blir det som med GRAW (åtminstone 2:an) att det är TPS på konsol och FPS på PC?

Medlem

Ghost recon = Pure Awsm, spelar fortfarande.
Ghost recon 2 = Helt ok, spelar hellre GR men inge dåligt spel
Ghost recon AW = WTF is this shit, köpte spelet för 600 när det kom ut eftersom jag älskade GR och GR2,
Spelade typ 2 bannor...
Ghost recon AW2 = Vrf i helvete släpper dem ens en sån smörja? aldrig rört, kmr aldrig göra det.
Ghost recon FS = huh sci-fi spel som man skulle tyckt var as häftigt/coolt när man var typ 12
Ghost recon F2P = ...... ser ju ut som en sämre version av GS FS..... Mjölk mjölk...


signatur

Rwa?

Medlem

Ghost Recon var så jävla suveränt, Advanced Warfighter hade varit kanon utan "framtids-skiten" men i övrigt ett galet bra spel! Perfekt balans med realism!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av red_laces:

Jag saknar Ghost Recon som det var på den gamla goda tiden då det var PC-exklusivt och galet svårt.. Jag provade ett av de nyare spelen och avinstallerade det efter en timmes spelande ungefär. *sadface*

ORD!

Ghost recon med expansioner som desert siege, island thunder och jungle storm var hur bra som helt. Sen ska vi inte glömma de äldre Rainbow six. Det enda jag har saknat i dessa spel var frånvaron av ett synligt vapen med riktiga hårkors/sikten.

Det som var futuristiskt i dessa spel är ju heartbeat sensor. Det finns förvisso en liknande prototyp nu men den har väldigt kort räckvidd och sist jag hörde något så utvecklades det av något företag i Linköping.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Videoklippen uppvisar ett spel som är väldigt tillmötesgående mot en publik som uppskattar enkla spel. Alla "gadgets" innebär ofta en knapptryckning, sedan är det över.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av MaXMC:

5-10 år framöver? med 100% stealth suit... yeah right...

Har hört att man redan kunnat böja 2 färger av ...(hur många färger har regnbågen? lawl), så det borde inte ta lång tid tills resten är avklarat.

Medlem

Vänta lite va!? Future Recon är närmre nutiden än Advanced Warfighter spelen? Om något så är Future Recon typ 2050 jämfört med GRAW som lika gärna skulle kunna vara imorgon.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Det handlar nog om den "stora framtiden", som vi inte vet mycket om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av shocker:
Skrivet av MaXMC:

5-10 år framöver? med 100% stealth suit... yeah right...

Har hört att man redan kunnat böja 2 färger av ...(hur många färger har regnbågen? lawl), så det borde inte ta lång tid tills resten är avklarat.

Det är ju en sak att göra något i ett labb, men att kunna bära runt på en dräkt där precis allt böjs av ljuset, inkl amunitionen i dina magasin?? tror inte det...

1
Skriv svar