Äntligen dags att lira!

Flakmonkey
Äntligen dags att lira!

Sitter här på gröna linjen mot Skarpnäck och ser fram emot något som jag inte gjort på länge. Jag ska nämligen, efter en snabb middag, sätta mig i TV-soffan och lira lite TV-spel. Minns faktiskt inte när jag gjorde det senast så jag ser verkligen fram emot det. Spelet i fråga blir Metro 2033 till Xbox 360 vilket jag inte har spelet mer än någon timme innan . Hoppas att jag kommer ihåg kontrollerna bara, var ju lite mer än i ditt standard-fps om jag inte minns helt fel.

Men men om inte annat får jag väl helt enkelt läsa manualen eller köra om tutorialen, fast så knepigt kan det väl ändå inte vara? Nåväl dags att börja ladda lite här och förbereda mig mentalt på att inte ha igång några andra apparater än TV:n och konsolen. Jag ska inte bli distraherad av mobil eller iPad den här gången. Det är ju annars ett rätt vanligt problem som förstör stämningen och spelandet rätt rejält för mig. Och då ska man ju inte tala om när man lirar på PC:n och man har irc eller något framme på andra skärmen, omöjligt att koncentrera sig ordentligt....

Ja se vilka i-landsproblem man har

#blogg

Testpilot
Äntligen dags att lira!

Skönt o kunna sjunka in i ett spel , jag har bokat helgen till Deus Ex.
Sambon skall åka bort till en tjejkompis på lördagen så jag kan frossa i lugn och ro , måste bara se till att det finns ett bra förråd med drycker och annat snaskigt att hålla energin uppe med.

1
Skriv svar