Red Orchestra 2 – se två minuter gameplay

Robot
Red Orchestra 2 – se två minuter gameplay
Medlem
Red Orchestra 2 – se två minuter gameplay

När släpps betan????? Jag har förhandsbokat deluxe på steam!

Medlem

Och så Battlefield 3-reklam innan? lol

Medlem

Denna är drygt 25 minuter och visar mer Gameplay! Ser fram emot detta! Vad jag har saknat "Single life" gamemodes de senaste årtiondet!!!

http://www.youtube.com/watch?v=bcvyeekjq_s&feature=youtu.be

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=bcvyeekjq_s Totalbiscuit intervjuar en av utvecklarna när denne spelar spelet. Underhållande och man får se mer gameplay.

Hade inte hört så mycket om spelet innan men nu lutar det åt ett köp av spelet.

Medlem

Single Life? Vad innebär det exakt? Får man börja om banan eller spelet om man dör?

Medlem

Nää nu förbokar jag, och hoppas att det funkar bra på datorn!

OML
Medlem

Wow, det såg grymt ut!

Medlem

Totalbiscuit!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Single Life? Vad innebär det exakt? Får man börja om banan eller spelet om man dör?

Det innebär i det här fallet att om du dör får du vänta tills dess att alla på endera laget har dött och rundan tar slut. Eller att anfallarna tar målet och får fortsätta till nästa, varpå alla spelare spawnar igen. Tänk Rush i BC2 fast utan respawns.

Får en att värdesätta sitt liv in-game lite mer. Spela mer realistiskt...

Inaktiv

Längtar :>


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

När släpps betan????? Jag har förhandsbokat deluxe på steam!

Har för mig att det varit åtminstone closed ett tag. Spelet släpps ju snart, så jag undrar om det blir någon mer beta.

Medlem

Jag får känslan av att skjutningen ser väldigt stelt ut...
Jag vet inte...

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Lolflakes:

När släpps betan????? Jag har förhandsbokat deluxe på steam!

Har för mig att det varit åtminstone closed ett tag. Spelet släpps ju snart, så jag undrar om det blir någon mer beta.

Vafan isåfall har dom lurat mig!! Stod ju att man fick beta om man köpte deluxe på steam

"Access to the final phase of closed beta before the August 30th launch"

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Lolflakes:

När släpps betan????? Jag har förhandsbokat deluxe på steam!

Har för mig att det varit åtminstone closed ett tag. Spelet släpps ju snart, så jag undrar om det blir någon mer beta.

Vafan isåfall har dom lurat mig!! Stod ju att man fick beta om man köpte deluxe på steam

Jasså? Det lär ju kännas lite snopet. Vi har ju bara 3 veckor kvar till release, men det kanske blir någon beta innan dess.

Det här blir nog den bästa MPn 2011 (enligt mig). CoD-serien har jag tröttnat på och BF3 ser inte så lockande ut än (betan kanske får mig på andra tankar).

Medlem

Ser underbart ut. Betan för dom med deluxe edition kan komma vilken dag som hellst.

Medlem

Äntligen riktig rekyl!

Medlem

Märkligt att dom pratar engelska i spelet, hmm.

Medlem

Ser ut att kunna bli awesome. Hoppas att det finns någon slags commanderfunktionalitet som i BF2 eller liknande så att det blir lite mer ingående taktiker än bara randomstorma/försvara controlpointen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Lolflakes:

När släpps betan????? Jag har förhandsbokat deluxe på steam!

Har för mig att det varit åtminstone closed ett tag. Spelet släpps ju snart, så jag undrar om det blir någon mer beta.

Vafan isåfall har dom lurat mig!! Stod ju att man fick beta om man köpte deluxe på steam

"Access to the final phase of closed beta before the August 30th launch"

Lugn och fin nu, jag är nästan säker på att betan släpps denna vecka för trots att de flyttade fram releasedatumet 2 veckor så skulle inte beta-acessdatumet ändras och eftersom den 30:e är om prick en vecka vore det väldigt skumt om det inte kommer nu snart som sagt.

Skrivet av Wartex:

Ser ut att kunna bli awesome. Hoppas att det finns någon slags commanderfunktionalitet som i BF2 eller liknande så att det blir lite mer ingående taktiker än bara randomstorma/försvara controlpointen.

Japp det finns både gruppchefer och commander (eller så var de både en och samma roll, är osäker) iaf så har commandern lite fina ess i ärmen. Här kan du läsa lite vad han kan göra om du skrollar ner: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=48698

Medlem
Skrivet av nils45:

Märkligt att dom pratar engelska i spelet, hmm.

Om jag har förstått det rätt så kommer motståndarna alltid att snacka tyska/ryska. Sedan får man välja själv vilket språk man vill ha på dom i sitt i eget lag.

Medlem

kan inte hålla ut längre! Måste passa på att rekomendera RO: Ost. Efter 5 år är det fortfarande det bästa fps spelet enligt mig. Finns inget liknande på marknaden!


signatur

RROD

Medlem

Ser mycket bra ut! Men snackar gubbarna engelska? Ryssar ska snacka ryska och tyskar tyska annars förlorar spelet 50% av sin känsla!

Aha såg nu i ett tidigare inlägg att man ska kunna välja språk. Fin fint!

Medlem
Skrivet av Ringo:
Skrivet av Zidious G:

Single Life? Vad innebär det exakt? Får man börja om banan eller spelet om man dör?

Det innebär i det här fallet att om du dör får du vänta tills dess att alla på endera laget har dött och rundan tar slut. Eller att anfallarna tar målet och får fortsätta till nästa, varpå alla spelare spawnar igen. Tänk Rush i BC2 fast utan respawns.

Får en att värdesätta sitt liv in-game lite mer. Spela mer realistiskt...

Enda som händer är att spelet blir segt och utan någon action.

Medlem

Jag har nu förhandsbokat spelet

Inaktiv
Skrivet av Plasmabengt:
Skrivet av Ringo:
Skrivet av Zidious G:

Single Life? Vad innebär det exakt? Får man börja om banan eller spelet om man dör?

Det innebär i det här fallet att om du dör får du vänta tills dess att alla på endera laget har dött och rundan tar slut. Eller att anfallarna tar målet och får fortsätta till nästa, varpå alla spelare spawnar igen. Tänk Rush i BC2 fast utan respawns.

Får en att värdesätta sitt liv in-game lite mer. Spela mer realistiskt...

Enda som händer är att spelet blir segt och utan någon action.

Tråkigt att du känner så, tror själv att det blir ganska spännande. Är dock också mer intresserad av de två flerlivsspelsätten som också finns.

Medlem
Skrivet av Plasmabengt:
Skrivet av Ringo:
Skrivet av Zidious G:

Single Life? Vad innebär det exakt? Får man börja om banan eller spelet om man dör?

Det innebär i det här fallet att om du dör får du vänta tills dess att alla på endera laget har dött och rundan tar slut. Eller att anfallarna tar målet och får fortsätta till nästa, varpå alla spelare spawnar igen. Tänk Rush i BC2 fast utan respawns.

Får en att värdesätta sitt liv in-game lite mer. Spela mer realistiskt...

Enda som händer är att spelet blir segt och utan någon action.

Själv har jag alltid älskat single life spellägen. ATG i vietcong var underbart samma gäller search and destroy i dom första cod spelen, sen får man ju inte glömma cs heller.
Single life is teh shit helt enkelt

Medlem
Skrivet av Verity:

Själv har jag alltid älskat single life spellägen. ATG i vietcong var underbart samma gäller search and destroy i dom första cod spelen, sen får man ju inte glömma cs heller.
Single life is teh shit helt enkelt

Helt klart. Mina tankar går även till spel som Rainbow Six serien och Ghost Recon (under deras glansdagar), och SWAT3.

Vad som händer är att action byts mot spänning, och att istället för att en kill bara är ett i raden så förvandlas det till ett klimax som ger en betydligt mer tillfredsställande resultat.

Men det är klart, spelar man som man gör Battlefield eller Cod så lär man mest kolla på polarna i tredje person

Medlem

Deus Ex, Dead Island och Red Orchestra 2 inom några veckor... mums!

12
Skriv svar