13 otroliga minuter från Metro: Last Light

Robot
13 otroliga minuter från Metro: Last Light

Under sommaren har vi bit för bit portionerat ut gameplay från Metros fantastiska E3-uppvisning. Den kompletta – och nästan dubbelt så långa – versionen landar på 13 minuter. Omistlig, givetvis.

#metro-last-light


Medlem
13 otroliga minuter från Metro: Last Light

satan måste haaaaa

Medlem

Otrolig vet jag inte om jag skulle kalla den. ;p

Medlem

ser helt sjukt bra ut!

Medlem

Irriterande med de otroligt sega konsolkontrollerna..

Medlem

Tycker mig ha sett flera delar innan, dom gör väldigt mycket bra saker, lika med förra spelet, men förra engagerade mig inte, jag tror inte detta gör det heller.

Medlem

Ett alldeles för underskattat spel detta ses fram emot.

Inaktiv

Ser riktigt bra ut, lär bli ett garanterat köp!

Medlem

Måste man inte ha en dator för 50 tusen för att spela metro.

Medlem

Det var nog den snyggaste tågbanan jag sett, alla cloth animationer gjorde verkligen att det kändes som det gick fort!


signatur

Nämen!

Medlem

Underskattat, ha!, ettan sög på allt utom grafiken :\ Snacka om korridor spel multi, med kass Ai! Hoppas de lärt sig från första, för då kan det bli nåt!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Pansarknekt

Ser ut som ett korridorlir med sjukt najs grafik. Är tveksam när jag tänker på hur många buggar dom här ryska spelen brukar lida av.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Så otroligt var det inte.


signatur

Memento Mori

Medlem

Ettan va ett av dom bättre spel jag kört, helt klart ett underskattat spel. Jävligt bra stämning! Helt klart ett köp.

Medlem

Indeed ett givet köp, ettan var grymmt, och nej det var inte bara grafik känslan var på topp och gunplayet var top notch det enda som sög var ljudet:-P

Medlem

Dem sket i oss ps3 spelare med första spelet.. detta spel kommer att få en kass ps3 konventering samt att MS kommer garanterat köpa dlc rättigheter med flera månaders väntetid... så jag hoppar det.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Snyggt och så men gillar inte linjära story-fps så speciellt mycket... Det skulle väl vara Half Life då men blev mindre imponerad av Metro 2033 så tvivlar på att jag kommer gilla detta. Trots att jag läst böckerna.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Varför ska det vara så jäkla mycket action hela tiden!? Hur många bor i metron egentligen, det måste ju vara fett många då man skjutit ihjäl typ 500 soldater på 12 minuter. Varför är utvecklarna så rädda för story och spelmoment som inte bara går ut på att skjuta ihjäl så många som möjligt, det här blir ju som precis vilket annat spel som helst... Och det där med att man sitter i en vagn som åker framåt och att man ska skjuta fienden som också åker i likadana vagnar har av någon dum anledning varit med i vartenda jäkla spel de senaste åren, sjukt tråkigt, kan inte nån spelutvecklare börja tänka lite nytt iaf och göra ett spel som inte bara består av explosioner utan som faktiskt har en intressant story.
Grafiken är snygg dock.

Inaktiv

Oj! ser riktigt bra ut. Känner att jag borde dra igenom Metro 2033. Är det ett bra lir eller?


signatur

War never changes.

Det här spelet längtar jag så sjukt mycket efter! Jag har valt att inte ens titta på trailers då jag vill uppleva allt på nytt när jag spelar det.

Jyu
Medlem

Gillade inte för spelat alls, men detta ser ju lovande ut.

Medlem

Inte så mycket nytt, men ser ju riktigt lovande ut. Skönt att de gjort så att ammunitionen plockas upp automatiskt; även om det var inlevelsefullt att plocka upp varje enskilt magasin från fiender (särskilt eftersom att den var så dyrbar), så förstörde det tempot ganska rejält.

Tveklöst köp iallafall!

De får absolut + för bra hantverk, gedigen atmosfär och en bra story, men sedan är det detaljerna som irriterar; självlysande vapen, dålig meny och flukturerande F.R. men det har nog att göra med optimering. Givet köp i vilket fall som helst. Förresten, bra att spelet inte utspelas i USA.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Come on, cyka!"


signatur

Imperator

Medlem

Waaaaahhhh......


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Grafiken är minst sagt imponerande, jag hoppas att storyn också håller hög klass.

Medlem
Skrivet av krad:

Ettan va ett av dom bättre spel jag kört, helt klart ett underskattat spel. Jävligt bra stämning! Helt klart ett köp.

Hur många spel har du då spelat??


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Visst Metro: 2033 va inte direkt ett sandlådespel men en hyffsad story och en riktigt härlig stämning spelet igenom gör denna uppföljare mäkta intressant. Den underbara grafiken är en bonus.

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av krad:

Ettan va ett av dom bättre spel jag kört, helt klart ett underskattat spel. Jävligt bra stämning! Helt klart ett köp.

Hur många spel har du då spelat??

Ifrågasätt aldrig en människas smak. Folk tycker olika, helt enkelt.

Jag måste ta och skaffa ettan. Har tyvärr inte spelat det.

Medlem
Skrivet av Oliveeer:

att de gjort så att ammunitionen plockas upp automatiskt; även om det var inlevelsefullt att plocka upp varje enskilt magasin från fiender (särskilt eftersom att den var så dyrbar), så förstörde det tempot ganska rejält.

Wtf? Metro är inget springa och skjuta allt man ser som Call of Duty är, Det ska vara lugnt tempo.

12
Skriv svar