Möt rymdzombier i CoD: Black Ops

Robot
Möt rymdzombier i CoD: Black Ops

DLC-paketet Rezurrection skickar hjärnjakten till väders. Vi har filmen.

#activision, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Möt rymdzombier i CoD: Black Ops

Haha skön trailer, man jag tror att jag avstår.

Inaktiv

Måste ge dem kred för en grym trailer men CoD:MW är och förblir ett värdelöst franchise


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:

Måste ge dem kred för en grym trailer men CoD:MW är och förblir ett värdelöst franchise

Men det är ju inte MW
Jag är bra sugen på att spela "Moon".
Jag gillar dock inte att supporta DLC.

Medlem

Avstår...


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Haha zombie på löpbandet var ju stört skön XD

Tyvärr har jag aldrig gillat zombie grejen i cod

Btw: vapen kan väll inte avfyras i rymden? eller tänker jag fel?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag slutade spela BLOPS strax efter det först DLC:et kom. Är så trött på den här serien. Har knappt läst en enda nyhet eller kollat på en enda trailer angående MW3 heller.

Jyu
Medlem

Intressant hur man kan gå från ett mästerverk som Call of Duty 1, till sådant här trams.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha zombie på löpbandet var ju stört skön XD

Tyvärr har jag aldrig gillat zombie grejen i cod

Btw: vapen kan väll inte avfyras i rymden? eller tänker jag fel?

om det finns syre kapslat i patronen borde det gå.

Medlem

Vet inte om det är någon bugg men min bror kunde ladda ner det gratis.
Stod att han kunde ladda ner det igen och dum är han inte.

Ytterligare ett bevis på att Black Ops inte duger alls med alla dessa buggar.

Medlem
Skrivet av Sörre:

Vet inte om det är någon bugg men min bror kunde ladda ner det gratis.
Stod att han kunde ladda ner det igen och dum är han inte.

Ytterligare ett bevis på att Black Ops inte duger alls med alla dessa buggar.

Att kunna ladda ned en DLC gratis är ju knappast sämre för en gamer.

Medlem

enda andledningen till att jag vill köpa cod.. xD

zoooombbiiesss!!!

Medlem

Men usch. Lamt.

Medlem

Ett till DLC!? Är det här ett jävla skämt? Nu jävlar spottar de ut allt de har kvar, innan MW3 och BF3 kommer ut. Fy fan vilken jävla skitsmak man får i munnen av att ens tänka på det här.

dmn
Medlem
Skrivet av lop3r:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha zombie på löpbandet var ju stört skön XD

Tyvärr har jag aldrig gillat zombie grejen i cod

Btw: vapen kan väll inte avfyras i rymden? eller tänker jag fel?

om det finns syre kapslat i patronen borde det gå.

Allt syre som behövs finns i patronen (krutet). (Nästan) alla konventionella vapen skulle gå att avfyra i rymden, förutsatt att temperaturen inte sätter käppar i hjulet (temperaturen i rymden varierar som bekant från extremt kallt till extremt varmt).

Medlem
Skrivet av Sörre:

Vet inte om det är någon bugg men min bror kunde ladda ner det gratis.
Stod att han kunde ladda ner det igen och dum är han inte.

Om man har köpte Prestige Edition så fick man det här paketet utan extra kostnad.

Skrivet av Keza:

Ett till DLC!? Är det här ett jävla skämt? Nu jävlar spottar de ut allt de har kvar, innan MW3 och BF3 kommer ut. Fy fan vilken jävla skitsmak man får i munnen av att ens tänka på det här.

Det är fortfarande helt frivilligt och alla DLC säljer bra, man skulle rent av kunna säga att det är populärt. Vad är felet med det? Om du inte tycker om det får du väl låta bli.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

"Activision skickar i dag ut ett tredje DLC-paket till Call of Duty: Black Ops"

Detta är väl den fjärde DLC'n?

First Strike, Escalation, Annihilation och nu den här, Rezurrection...

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Keza:

Ett till DLC!? Är det här ett jävla skämt? Nu jävlar spottar de ut allt de har kvar, innan MW3 och BF3 kommer ut. Fy fan vilken jävla skitsmak man får i munnen av att ens tänka på det här.

Ja visst är det förjävligt att det släpps extra saker till ett 1 år gammalt spel när nästa i serien snart ska släppas. Varför kan de inte bara släppa spel och sen skita i nya saker och support till spelarna.

Precis som när jag vinner på Triss, jag blir så jävla förbannad då!

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

MW och Black Ops är snarare separerade grenar i CoD-franchaisen afaik.

Inaktiv
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

MW och Black Ops är snarare separerade grenar i CoD-franchaisen afaik.

Black Ops är en spinoff på MW, och därför den del av MW franchisen. Sen att MW är en spinoff på själva CoD är irelevant.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Skrivet av dmn:
Skrivet av lop3r:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha zombie på löpbandet var ju stört skön XD

Tyvärr har jag aldrig gillat zombie grejen i cod

Btw: vapen kan väll inte avfyras i rymden? eller tänker jag fel?

om det finns syre kapslat i patronen borde det gå.

Allt syre som behövs finns i patronen (krutet). (Nästan) alla konventionella vapen skulle gå att avfyra i rymden, förutsatt att temperaturen inte sätter käppar i hjulet (temperaturen i rymden varierar som bekant från extremt kallt till extremt varmt).

Aha det är så alltså för det var precis syret jag tänkte på..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

:<

Jag känner att CoD blivit lite som Bieber. Alla bara hatar dem för hatandets skull

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

:<

Jag känner att CoD blivit lite som Bieber. Alla bara hatar dem för hatandets skull

Det är väl just det att det mestadels sitter en massa småpojkar som ser ut som Beiber och spelar COD och skriker profana saker falsett i headsettet som fått mig att hata spelet. Det och att det inte är någon rekyl i bössorna... Det är bara å sikta lite runt omkring så är det träff i alla fall. Nada känsla.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:

Det är väl just det att det mestadels sitter en massa småpojkar som ser ut som Beiber och spelar COD och skriker profana saker falsett i headsettet som fått mig att hata spelet. Det och att det inte är någon rekyl i bössorna... Det är bara å sikta lite runt omkring så är det träff i alla fall. Nada känsla.

Något säger mig att om du skulle gå in i en match med någon som är bra på CoD så skulle du få storspö. Vilket skulle innebära att det inte alls är bara att "sikta lite runt omkring så är det träff". Surt sa räven.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Måste bara påpeka att det är deras fjärde DLC, deras tredje var Annihilation.

@Sörre Om han har Prestige Edition är det gratis.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av SToFo:

Det är väl just det att det mestadels sitter en massa småpojkar som ser ut som Beiber och spelar COD och skriker profana saker falsett i headsettet som fått mig att hata spelet. Det och att det inte är någon rekyl i bössorna... Det är bara å sikta lite runt omkring så är det träff i alla fall. Nada känsla.

Något säger mig att om du skulle gå in i en match med någon som är bra på CoD så skulle du få storspö. Vilket skulle innebära att det inte alls är bara att "sikta lite runt omkring så är det träff". Surt sa räven.

Ojdå, råkade visst komma åt Strongbads lilla ömma tå där. Jag spelade första MW när det kom ut. Lirade med några polare i lag mot andra men vi tröttnade rätt snabbt bara för att det var så lätt, så nä du, fick inte "storspö" från någon, för det är mest kids som bara springer på och inte tänker taktiskt som spelar MW. Som sagt, det faktum i att det inte är någon rekyl i bössorna gör att det inte är svårt alls. Så vi gick ju naturligtvis direkt över till BF: Bad Company när det kom något år efter.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

:<

Jag känner att CoD blivit lite som Bieber. Alla bara hatar dem för hatandets skull

Det är väl just det att det mestadels sitter en massa småpojkar som ser ut som Beiber och spelar COD och skriker profana saker falsett i headsettet som fått mig att hata spelet. Det och att det inte är någon rekyl i bössorna... Det är bara å sikta lite runt omkring så är det träff i alla fall. Nada känsla.

Jo, det är väl det värsta med CoD, men tyvärr finns det sådana småbarn i alla spel (även om CoD är klart värst). Spelandet sjunker väl i åldrarna med varje år.
Därför föredrar jag singleplayer-spel. Inga klagande, skrikande småbarn som förstör stämningen. Alla måste av någon anledning vara så sviniga mot varandra över internet.

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av v1lle3:

Men det är ju inte MW :P.

Black Ops är en del av MW franchisen, så sluta käfta.

MW och Black Ops är snarare separerade grenar i CoD-franchaisen afaik.

Black Ops är en spinoff på MW, och därför den del av MW franchisen. Sen att MW är en spinoff på själva CoD är irelevant.

MW är ett CoD-spel (CoD 4), Black Ops är ett annat (CoD 7). Precis som World at War (CoD 5) och MW 2 (CoD 6). Fast de skippade iuf siffrorna efter CoD 4.

Black Ops är ingen spin-off på något utan en separat gren som jag skrev. MW är en gren som sen fått 2 uppföljare.

12
Skriv svar