Maffig lanseringsfilm från Deus Ex

Robot
Maffig lanseringsfilm från Deus Ex

Dagen "D" som i Deus Ex är snart här. På fredag släpps Human Revolution och har du inte övertygats ännu bjuder vi på en maffig lanseringsfilm.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Maffig lanseringsfilm från Deus Ex

Släpps det idag? Jag kunde svurit det var på fredag (om jag ska tro min steam-nerladdning)

Redaktör
Ponny

Klantigt av mig, det släpps faktiskt på fredag!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Du får inte skrämmas sådär

Redaktör
Ponny

Nej, nu får jag skämmas istället.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Inte här i alla fall Dags att dom fattar att det ger ett bättre intryck att släppa det överallt samtidigt

Medlem

Videon vägrar buffra för mig

Testpilot

Haha rätt sjukt att först se en 15 sekunders reklamsnutt för o se reklamfilmen för samma spel , tårta på tårta?

MFC
Medlem

Är det DRM, Online-krav (under spelandet) eller annat skit i detta spelet? Kan redaktionen klargöra detta?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

mitt exemplar skickades på posten igår, så hoppas på att jag får det i mina händer snart!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

mitt exemplar skickades på posten igår, så hoppas på att jag får det i mina händer snart!

Fast det använder väl steamworks (aktiveras via det)? Så det går inte att spela innan release ändå :/

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Newklear:

mitt exemplar skickades på posten igår, så hoppas på att jag får det i mina händer snart!

Fast det använder väl steamworks (aktiveras via det)? Så det går inte att spela innan release ändå :/

Hmm... Men man får hålla det i handen i alla fall.... Och titta på prylarna som följer med!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hmmm "Wilhlem Scream" i videon snodde all min uppmärksamhet

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Dunder:

mitt exemplar skickades på posten igår, så hoppas på att jag får det i mina händer snart!

Fast det använder väl steamworks (aktiveras via det)? Så det går inte att spela innan release ändå :/

Hmm... Men man får hålla det i handen i alla fall.... Och titta på prylarna som följer med!

Helt klart bättre än inget

Medlem

Rackarns vad lång tid det tog att buffra detta klipp... många som vill se det samtidigt kanske?
Dock värt vänta på. Fast nu väntar jag förstås mest på att mitt spel ska dyka upp i brevlådan! Ser fram emot fredag!

Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Förebeställtt! Älskade 1:an!

Medlem

Med en US Proxy sitter man o kör det på Steam atm

Medlem

Skulle gärna ha förbokat spelet men hablas non money för tillfället. Förresten, är det någon som vet ifall spelet har multiplayer? (har inte hunnit läsa hela recensionen än)


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Med en US Proxy sitter man o kör det på Steam atm

Ditt as!!

Har du spelat ettan? Är det sådana vibbar du får av spelet?

Medlem
Skrivet av Sulukai:
Skrivet av mrpeters:

Med en US Proxy sitter man o kör det på Steam atm

Ditt as!!

Har du spelat ettan? Är det sådana vibbar du får av spelet?

Nope, inte kört ettan
Försökte fixa det förut men kraschade varje gång jag försökte starta det, sen så tror jag inte riktigt att spelet passar mig nu vid 2011 och man har vant sig vid nutidens grafik

Ganska bra spel (Deus Ex: HR) men lite seg karaktärs utveckling och för att verkligen kunna uppleva alla spelets delar måste man lvla upp karaktären på rätt sätt...

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Sulukai:
Skrivet av mrpeters:

Med en US Proxy sitter man o kör det på Steam atm

Ditt as!!

Har du spelat ettan? Är det sådana vibbar du får av spelet?

Nope, inte kört ettan
Försökte fixa det förut men kraschade varje gång jag försökte starta det, sen så tror jag inte riktigt att spelet passar mig nu vid 2011 och man har vant sig vid nutidens grafik

Ganska bra spel (Deus Ex: HR) men lite seg karaktärs utveckling och för att verkligen kunna uppleva alla spelets delar måste man lvla upp karaktären på rätt sätt...

Ok, var nyfiken som attans, jag rekomenderar att testa ettan, finns en uppdatering med HD grafik men en patch som FZ länka förut. Men så var det i ettan också, man ville gärna ha alla techs men var tvungen att välja på vilket sätt karaktären skulle gå mot. Igen, kan inte beskriva hur bra Deus Ex var när det kom,,,, fina tider.

tack för att du svara.

1
Skriv svar