Overpowered

Medlem
Overpowered

Bonjour.

Vaknade för ett tag sedan. Henning kissade på golvet igen. Duktig katt, NOT.

Var uppe rätt sent inatt. Jag fastnar så lätt vid sidor som berättar "klicka på våra länkar och tjäna pengar!" och "ta våra undersökningar och tjäna pengar!". Men jag ska söka igenom skiten, för att se om där är något vettigt. Trots allt brukar jag ta undersökningar från Panel, och få trisslotter hemskickade emellanåt, för att jag tagit undersökningar. Så jag tror nog bestämt att där finns rimliga alternativ.

Me love money, money love me.

#blogg

Medlem
Overpowered

Akta dig så inte vänsterextremisterna ser vad du skriver.
Man får inte tycka om att tjäna pengar. Fyyy skäms på dig.
(PS i love money too...)

Medlem

Gotta make a livin!

I loved money once...But it dumped me for someone richer.
Now i sit here, commenting on my favorite blog by banging two trashcan lids together.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

I loved money once...But it dumped me for someone richer.
Now i sit here, commenting on my favorite blog by banging two trashcan lids together.

Väldigt poetiskt sagt.

Medlem

Tjäna pengar är roligt... Blickade på mitt sparkonto som ökar för varje månad med automatiska insättningar.. Ska inte skryta men det är en ganska fin summa som räcker till ett bra antal utom-europeiska semestrar.

Kattkiss på golvet? Det var väl så termen: "Kill the cat" - kom till att existera?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

What is the Morse-code for "you rich basterd!"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

What is the Morse-code for "you rich basterd!"?

Nåja. Alla kan bli "rika". Termen är dock relativ. Jag är långt ifrån rik. Däremot är jag medveten om mina ekonomiska marginaler. Och vad som krävs för att spara. Jag tjänar inte mer än gemene man/kvinna i Sverige.

Skrivet av walter_iego:

Kattkiss på golvet? Det var väl så termen: "Kill the cat" - kom till att existera?

Jag har för mig att termen blev till när Lord Nelsons manskap vid likvakan, kom på Skeppskatten urinera i badet med gin.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar