No Comhem for me!

Flakmonkey
No Comhem for me!

Jag trodde det skulle vara svårt men det tycks ju vara rätt lätt att bli fri från Comhems klor. Nu ska jag inte ropa hem förrän jag är över bäcken men efter ett samtal förra veckan som tog mindre en fem minuter sammanlagt (bara en sån sak) så har jag idag fått pappren på att jag sagt upp mitt TV-abbonemang. Nu är det ju tre månaders uppsägningstid såklart men nu är det åtminstone bara en ren tidsfrågs.

Varför byter jag då? Jo det har faktiskt inte så mycket med Comhem att göra för i stort är jag nöjd med hur det fungerat. Annledningen är helt enkelt att BBB som jag nu byter kom med ett bra erbjudande med i princip samma kanalutbud för en billigare peng samtidigt som jag nu får samma TV och bredbandsleverantör vilket är smidigt. Sen så slipper jag använda en antennkabel nu också vilket är ett annat fint plus, ju färre fula och långa kablar desto bättre

Hittills har bredbands-TV fungerat riktigt bra. Enkelt att kopplat in och signalen går inte att klaga på. Så hittills är jag mycket nöjd med mitt val, enda nackdelen är väl att jag bytt från bolaget med den bästa reklamen till det med den sämsta... Upplev mer kan ju få en att skada sig själv...

#blogg

Medlem
No Comhem for me!

Tror vi har ett fall av tillfällig sinnesförvirring.. Comhem har ju den hemskaste reklamen av alla

De har bra reklam, men hemska tjänster, det vet "alla".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ps.

Du behöver se över din presentation i högra hörnet, den slutar abrupt:

"Startade min tid på FZ som forummoderator och gick sedan vidare till nyhetsplitare och recensent. Efter att jag blivit vuxen av skaffat mig ett vanligt jobb har speltiden tyvärr dragits ner rejält, men intresset är lika starkt som det alltid v..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av zAjben:

Tror vi har ett fall av tillfällig sinnesförvirring.. Comhem har ju den hemskaste reklamen av alla

Gillar faktiskt tanterna och du kan väl inte mena at BBB:s är bättre?!

Skrivet av walter_iego:

Ps.

Du behöver se över din presentation i högra hörnet, den slutar abrupt:

Fixat... men lite trist med så väldans begränsat utrymme ^^

Håller med, lite mer utrymme borde det finnas. Jag såg att det fattas ett mellanrum i textraden:

"härlig(?) röra..."

- (?)

Sorry, jag är gammal copywriter...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar