Spana in öppningsfilmen från Gears of War 3

Robot
Spana in öppningsfilmen från Gears of War 3

Den cinematiska öppnings-videon från Gears of War 3 är överraskande fattig på skalliga rymdsoldater, men sevärd ändå.

#epic-games, #gears-of-war-3


Medlem
Spana in öppningsfilmen från Gears of War 3

Roligt när reklamklippet inte fungerar och därför hindrar dig från att se filmen -.-


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv

ok .... det där introt kanske får mig att köpa en 360 ... gow 3 kanske blir det spelet som får mig att hooka en 360 igen ,... well det och halo aniver.... och halo 4 då :).


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

FZ verkar rent allmänt ha problem med streamandet ikväll. Tog evigheter (ca 30 min ) att kolla på ett par filmer förut vid 17-tiden. Gällde både reklamen och riktiga klippet.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

asså..dö reklam!

Medlem
Inaktiv

Lånar tråden lite: Förlåt, men är det värt att köpa en 360?
Sålde min ps3 för att bygga monster datan jag sitter på nu, men är sugen på en "billigare" konsol.
Och så som jag tänker så får man väll mera "bang 4 the buck" om man köper en 360?

Gillar rpg spel också och vad jag sätt (gamestop) så har 360in många och bra rpg,s och bruden har fastnat för just GoW3 - så hur pass bra är dom? 1 an körde jag , 2an är det jag undrar över , 3an ser ju riktigt kul ut.
Och vad jag har hört så ska det vara mera brudar som spelar 360 än ps3? (tjejen gillar att sitta och snacka i mic).
Men var ända gång hon gjort det så är det 99% killar som sitter och slickar röv genom micen (enligt henne) .


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

jag förstår inte denna serie ;P säkert fett badass men jag har aldrig sett mig själv vilja köra Gears of wars :/ jag har ingen aning varför. kanske är det för jag är en " Ps3 Fanboy" elr så e det för det är något som inte verkar kul


signatur

"eyuup"

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

Lånar tråden lite: Förlåt, men är det värt att köpa en 360?
Sålde min ps3 för att bygga monster datan jag sitter på nu, men är sugen på en "billigare" konsol.
Och så som jag tänker så får man väll mera "bang 4 the buck" om man köper en 360?

Gillar rpg spel också och vad jag sätt (gamestop) så har 360in många och bra rpg,s och bruden har fastnat för just GoW3 - så hur pass bra är dom? 1 an körde jag , 2an är det jag undrar över , 3an ser ju riktigt kul ut.
Och vad jag har hört så ska det vara mera brudar som spelar 360 än ps3? (tjejen gillar att sitta och snacka i mic).
Men var ända gång hon gjort det så är det 99% killar som sitter och slickar röv genom micen (enligt henne) .

IMHO så är 2:an bättre än 1:an på alla sätt. Och 3:an verkar slå dem båda. Är inne på andra varvet på coop insane med min flickvän (efter att ha varvat normal och hard). Tjejen ville spela igenom 1:an och 2:an igen innan 3:an kom.

Medlem

Bästa introt i Gears of War serien hittills


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dagen det släpps kommer jag sitta på Youtube och gå igenom hela spelets 90 minuter långa cinematics!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Snygg snutt, men de kunde ha skippat Michael Bay introt med närbild på Anyas häck...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Snygg snutt, men de kunde ha skippat Michael Bay introt med närbild på Anyas häck...

Det var just det som fick mig att se resten..!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ni brukade väl inte ha reklam innan? Jag brukade gå in hit från gr för att kolla på filmer. Nu får jag hitta något nytt ställe. RIP fz.

Medlem

Hoppas på en ännu fetare kampanj än i GoW 2!

Medlem

Såg en 19 minuter lång intervju med Cliff Blezinski och enligt honom är det 3-4 spel i ett spel. Så ni lär få en hel del att göra, ni fanatiska Gears of War fans.

Själv blir det Battlefield 3 hela hösten!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Dags att köpa en ny Xbox360 med andra ord...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ah detta kommer bli så bra! lirade multiplayer betan...var mycket roligare än 2an online som jag hade mycket problem med...långa matchmaking tider + oerhört mkt lagg i matcherna. Singelplayern blir säkert lika mäktig som i de andra och det ska bli kul o nöta lite COOP igen

1
Skriv svar