I miraklens tid

Medlem
I miraklens tid

Nej just det, MFF missade precis Champions League... borde jag vara ledsen? Vet inte, men jag känner ändå att det hade varit roligt om de klarat det. Trots avsaknaden av intresse för sporten som sådan... märkligt. Jag tror att det är för att vi ser stadion, hör ljudet och ser alla människor som i ur och skur vallfärdar till matcherna. Man känner med dem.

Andra små mirakel som ligger mig betydligt mer varmt om hjärtat än fotboll är min lilla dotter som bara är veckor från att födas.

Linda och jag var i studion och förevigade det hela och bilderna är från vecka 32 (2 veckor sedan).

Njut av ett livets mirakel.

#blogg

I miraklens tid

Wow, det går snabbt nu, eller hur.
Gratulerar till er båda, och jag hoppas du hjälper till för att underlätta alla jobbiga stunder.
*Lyssna, hör hur blöj-Feen viskar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha... blöj-fen ja, henne kommer jag bli grym polare med
Allt går väldigt snabbt. Det känns verkligen som igår då vi började se första tecknen på att magen växer. Nu känns det som att man ser den växa medan man tittar. Likaså är ju rörelserna inuti magen mycket mer synliga och ibland så sparkar hon så mycket att vi bara sitter och skrattar åt det. Antingen blir hon en vild jäkel eller så brås hon på sina föräldrar och blir en lugn och snäll tjej

Medlem

Så om två veckor kanske blogginläggen blir mindre till antalet?

Om du inte är som en kvinna så du kan göra två saker, eller tre kanske. Eller vem tusan vet, fem kanske.

Medlem

Jag kan sova och svara samtidigt! Det du

1
Skriv svar