Red Orchestra 2 – se två minuter gameplay

Medlem

Ser verkligen fram emot detta spel!
För de som beställt deluxe på steam kommer det att bli en beta.
När det blir av är det ingen som kan svara på i dag men spekulationerna är att det blir denna vecka.
Detta ska dock inte tas som ett löfte för ingen från TW har sagt att det blir så utan det är många ur communityn själv som resonerat fram det.

Medlem

Battlefield 3? Call of duty?

PYTTSAN!

Red orchestra 2: Heroes of Stalingrad ska det vara


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför kan killen vid 1:08 skjuta automateld med vad som tycks vara ett mosin-nagant gevär...

Medlem

Skulle vilja se mera videos från Tanks osv.

Medlem

Redan bokat, men nu ångrar jag att jag inte köpte delux versionen. Ge mig spelet nu!!
Ettan har man ju spelat sönder!

Medlem

Jag är till 100% att detta kommer att bli lika bra som BF 3 eller kanske bättre till och med

Medlem

Man får ju se 6 olika banor, förstörelse etc. i MP jag undrar om det är alla eller om det kommer flera än det. Jag har hört att TI (Tripwire interactive) efter release så har dom tänkt släppa gratis DLC ( nya banor, vapen etc. ). Kan Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad bli så mycket bättre än så här. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad = AWESOME

Medlem

Nog det spel jag ser fram emot mest i år, verkar bli så himla grymt. Kan inte vänta tills det finns att köpa=).

Inaktiv
Skrivet av rysssen:

Varför kan killen vid 1:08 skjuta automateld med vad som tycks vara ett mosin-nagant gevär...

AVT-40 möjligtvis?

Medlem
Skrivet av rysssen:

Varför kan killen vid 1:08 skjuta automateld med vad som tycks vara ett mosin-nagant gevär...

Semiautomatic. Gewehr 43.

För er som inte spelet första spelet, testa! Skillnaden mellan Battlefield och Red Orchester är att istället för man springer och tar flaggor och förlorar dom lika snabbt som i BF som gör det hela meningslöst så ger Red Orchesters flagg poster mycket mer flyt och framåt i spelet. Man slåss om områden, lite som verkligheten. Men det bästa är att det går framåt. Ju mer du lär dig banorna desto roligare.

Medlem

Årets smygsuccé?

Jag tror MW3 blir som alltid(samma spel bara ett nytt mappack) och BF3 har problem med för enkelt att cutta folk och för stora kartor vilket resulterar i = campers heaven.

Detta spel verkar bli bättre, och är mer realistiskt(svårare att spraya ner 3-4 personer på 100 m avstånd).

Kanske firrar detta istället för varken COD eller BF i höst.

Medlem
Skrivet av rysssen:

Varför kan killen vid 1:08 skjuta automateld med vad som tycks vara ett mosin-nagant gevär...

Som folk ovan påpekat verkar det vara ett AVT-40. Ett sådant:

http://www.youtube.com/watch?v=lmN5Q2qDOmE

Medlem
Skrivet av red_laces:

Lugn och fin nu, jag är nästan säker på att betan släpps denna vecka för trots att de flyttade fram releasedatumet 2 veckor så skulle inte beta-acessdatumet ändras och eftersom den 30:e är om prick en vecka vore det väldigt skumt om det inte kommer nu snart som sagt.

Precis, och anledning till att dom flyttade fram datumet var så att dom skulle få mera tid att fix ev. buggar som kommer upp under Digital Delux-betan. För det är en riktig beta inte ett tidsbegränsat demo som många gör nu för tiden.

Sen ni som klagar på "single-life" kom ihåg att det bara är för EN av tre gametypes och att en runda bara är en ca 2min strid om ett objective.

Medlem

Årets mest givna köp imho.

Medlem

Efter releasen av RO2 så kommer det 2 mod RisingStorm & In country vietnam jag ser redan framemmot spelet

Medlem

Goaste scenen är 0:50-0:56


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Efter releasen av RO2 så kommer det 2 mod RisingStorm & In country vietnam jag ser redan framemmot spelet

Glöm inte Första världskrigs modden Iron Europe:P

Medlem

Nu har TW skrivit och sagt att betan planeras till 30/8 men att det inte är hugget i sten utan ett måldatum.

Medlem

Som sagt. Day 1 Buy for me

Medlem
Skrivet av arsonist:

Nu har TW skrivit och sagt att betan planeras till 30/8 men att det inte är hugget i sten utan ett måldatum.

Källa?

Medlem
Skrivet av fatalbert541:

Källa?

Vad sägs om presidenten för TWI själv?

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56818

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av fatalbert541:

Källa?

Vad sägs om presidenten för TWI själv?

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56818

Ville bara ha det bekräftat
Tackar!

Medlem

Game of the year helt klart.
PC <3

Medlem

Detta ser så himla bra ut!

Medlem

Ok då har jag inget val längre, måste uppgradera burken. Så jag kan spela det här med maxade inställningar.

AW8
Medlem

Ser fint ut!

Hade varit coolare om de pratat ryska och tyska istället, men engelska gör säkert allting lättare.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Ser fint ut!

Hade varit coolare om de pratat ryska och tyska istället, men engelska gör säkert allting lättare.

Motståndarna pratar alltid tyska/ryska och du kan välja om din sida ska prata engelska eller sitt riktiga språk

Medlem

Jag vill ha Red orchestra 2 heroes of stalingrad nu..... det ser så jävla bra ut RO2 kommer att krossa COD & BF3 det kommer 2 mods till spelet efter release RisingStorm & In country vietnam. längtar redan

12
Skriv svar