Fragile (Free)

Medlem
Fragile (Free)

Var tvungen att sätta väckarklockan på halv tio idag. För att Henrik skulle bege sig mot stan. Argh, tidigt, jobbigt. Tog på mig ett par byxor, sade hejdå, för att sedan ta av mig byxorna och slänga mig i sängen. Efter fem minuter hade katten från helvete, a.k.a Henning, kissat ner dem. Och jag har i princip inte många par byxor. Sådant förstör givetvis morgonstämningen med råge. Suck.

Vi klarade New Super Mario Bros Wii igår (för andra gången), men första gången vi någonsin klarade ett spel där en tredje person är inkluderad. Det var roligt.

Men jag vet inte, tror inte just nu det uppväger Hennings jävla bravader. Han har varit rumsren alltid, tills nu. Jag hatar Henning.

10:46
Sitter fortfarande bara i kalsongerna. Ska jag flå Henning och göra ett par byxor av honom? Livets ironi?

#blogg

Medlem
Fragile (Free)

Köp en UV lampa! Kattpiss är fluorescerande och lyser under sådant ljus, kan du se vart han har sin toalett...

Medlem

Jag märker nog var han har sin toalett ändå, tyvärr. =(, borde man slänga vitpeppar i hela huset?

Medlem

Snabb googling gav mig detta! http://www.vmkh.se/513.html

Jag skulle köpt Feliway

Medlem

Låter intressant, bör ju vara ett bra inköp! Iofs kanske man alltid ska undvika slänga kläder på golvet, men det vore ju bra att impregnera soffan med preparatet.

Redaktör
Ponny

Jag tror det har varit lite stressigt för Henning med alla gäster. Då blir han nog lite "kissig". Tur att man själv inte fungerar likadant under stress... >_<


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Annars om det fortsätter, kanske ni ska ta in en expert som möjligen kan se ifall det är några problem och kan hjälpa.
T.ex. ifall en katt går och klöser på tapeter m.m. så finns det olika grejer man kan göra, dock kommer inte ihåg nu, såg det i något program förut.


signatur

Katter är som osnutna tonåringar. Så om du och Fredrik själva börjar pinka här och var så tröttnar snart Henning. Det är ju inte Coolt längre om de vuxna gör det med.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Halv tio? Tidigt?
Testa att Börja jobba halv sju. 5 dar i veckan....

Medlem

Jodå, Fargo, jag har varit där också, när jag sålde hamburgare, det var inte roligt. 10 timmar per dag, 6-7 dagar i veckan = blä.

Medlem

Då förstår jag inte hur du kan klaga över att gå upp halv tio. Jag hade varit överlycklig. :P. Dock jobbar jag inte 10 timmar utan vanliga arbetspass. 0630-1530.

Medlem

Utan jobb och nya dygnsrytmer kanske, har lagt mig klockan 3 varje natt senaste tiden.

1
Skriv svar